Dank je! Jee wat achterlijk! Mensen die geen verstand hebben van paarden moeten hun mond erover houden!!! wat lijkt me dat rot zeg om te horen te krijgen!!
Paloe, gefeliciteerd! Sammie, dat is apart zeg! Wolfje, spannend hoor op het wachtbankje! Simoon, begrijpelijk, zo zou ik ook rekenen/denken
ja ik herken het van mijn dochter toen. Ik was erg sjaggo en ik dacht ook die weekend ei te hebben volgens 30dgn en zwp calcu. Maar ik werd 2 dgn vooruit gezet door de vk en had een 28dgn en was dus dag na mijn ei sjaggo. Ja dit is een zw kwaaltje van mij maar ik ben ook ziek dus ik gooi alles op ziek zijn ikwil niks voelen. Alleen die harde buik vond ik erg irri. Ik denk zelf door de diaree en overgeven?
Steffie, wat een gezeik zeg! Moeten jullie de mensen betalen voor het land waar de paardjes op staan?
ff meer toelichting: Ben net afgestudeerd en had gesolliciteerd op een functie bij de politie, forensisch technisch recherchekundige en ik ben er dus op aangenomen Nu eerst 3 jaar (betaald) de opleiding in (HBO+ master).
Nee we moeten er niet voor betalen. Overigens is er nog geen DB geweest hoor....geloof ook niet dat die komen. De veearts heeft ook met de mensen van de weide gesproken een paar weken geleden maar die mensen willen gewoon niet luisteren ..... We zijn op zoek naar een andere stalling want dit wordt wat te gek. Laat mezelf echt niet als dierenmishandelaar aanspreken! Iedereen hier weet dat ik alles opvang wat er maar rondloopt. We hebben nog 3 honden (waarvan een door de DB zelf hier geplaatst...die weten ons te vinden wanneer er een verwaarloosde hond of kat binnengebracht wordt) en 3 achter gelaten katten dussss ze moeten ze vooral bellen vind ik geen probleem! Denk dat ze grandioos uitgelachen gaan worden. Maar goed, het is gewoon Kl#te om steeds maar weer uitleg te moeten doen enz. Daarbij heeft de kleine shet al koliek gehad dankzij hun toedoen en daarnaast hebben ze die al kippenvoer gegeven omdat ze dachten dat ze honger hadden :s nee dat is gezond voor een paard! Sorry, rest, reageer later hoor Ben alleen zo overstuur
hoi ! steffie , ohh wat balen zeg ! hee zomaar , je had toch 1 sept afspraak? maar oke zelf nog een half jaar proberen .. dan had je ook ni naar de doc gehoeven toch ?? ( niet lullig bedoeld hoor ) paloe gefeliciteerd !!! sammie .. mhhh kweet niet meid.. ik duim !! pff steffie wat klote van je paardjes ik vind ze er iig goed uitzien ! na ben weer weg ! xx
hier nog ziek en pas half 13 mijn bed uitgerold. Hubbie is ook zikejes thuis maar mindere mate dan ik.
Mmh, heb je niet echt wat aan dus, of wel? Maar begrijp ik het goed dat je wel door mocht naar de gyn, maar je vriend niet wil, of wat bedoel je met mochten al wel heen na de gyn. maar vriend wil dan nog wachten?
Mmh, het zijn over het algemeen niet de beste uitspraken in topics waar mensen vaak al zo lang bezig zijn dat het ze niet uitmaakt op welke dag de baby komt, als er maar een komt.. Maar stop je dan 3 maanden of neem je wel de gok dat je baby in juli komt?
Oh, klinkt leuk zeg! EDIT: aangezien mijn reactie met GEFELICITEERD niet gepost is.. bij deze nogmaals: GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERD!
@Sammie, ik duim dat slijm nu al een goed teken is! @Steffie, geen verstand van paarden, maar ik vind ze er niet slecht uit zien, sterkte met alles! @all, zo bijgelezen nu forum wegklikken zodat ik kan werken vanmiddag