NOD 1 -15 September 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Musty, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    yikes dat is niet niks nee :(

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    honger in wat? :D:D:p

3. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Het is weer rustig ;)
    Morgen gaan de kids hier weer naar school. Zal me wat worden. Ze zijn nu zo een vakantie ritme gewend dat ze nu dus klaarwakker in bed liggen.
    Zag een leuke vacature staan. Kinderverzorgster bij het kinderdagverblijf wat aan de school gekoppeld zit. Ga daar morgen op solliciteren. Niet dat ik geen werk heb maar heb altijd in de kinderzorg gewerkt maar kon er hier niks vinden :) Dus wens me succes

4. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

heej meiden
    kom weer even spieken hier!
    Te veel gemist vandaag!

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Nee, ze had het helaas niet zien aankomen. De reden is dan ook verschrikkelijk! Krijg het niet eens voor elkaar om het op te schrijven. Maar goed. Heb even wat gelegen en het van me af gezet. Voel me wel wat beter!

Eet smakelijk!

Steffie vervelend dat je ongesteld bent geworden! Lees het net pas. Balen!!

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Succes! Ik heb heel veel stages gelopen op kinderdagverblijven en ik vind het echt geweldig werk! :D

7. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    ja ik ook :) heb ook gezegd als ik dat kan gaan doen dan doe ik het terug. Thuiswerken is fijn en ik hou van mijn schrijfwerk maar met kids werken vind ik weer net iets leuker :)
    Ga morgen vroeg binnenspringen in plaats van bellen. Moet er toch zijn voor de kids hun eerste schooldag :)

8. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Haai meiden,

Zo, hier terug van onze honeymoon. Was echt geweldig. We zijn naar Schotland geweest. Evy vond het allemaal fabatstisch, al was het wel vermoeiend voor haar.

We hebben flink ons best gedaan op een broertje of zusje voor Evy, dus ik ben benieuwd. Ik heb een sloot testen besteld op internet. Naar mijn idee was mijn eisprong eerder, maar heb geen idee waarom.

Volgende week maar eens een testje wagen.

Groetjes Judith

9. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

zo....deze dame zit weer met haar billen op de bank....ben gelukkig niet meer zo sjaggie.... pffffffffffffffff wat een drama is dat...je wil wel maar het lukt niet zeg maar! (snappen jullie het nog?)

Spannend ....iedereen bijna op de wachtbank?! ben benieuwd wat deze maand ons brengt...

Hier ligt een mannetje op de bank, die steeds vraagt of me EI al gesprongen is ...tja dat weet ik niet ...maar ik denk het wel afgelopen nacht....maar ja zeker weten doe ik het niet ....HIJ MAAKT ZICH DAAR ZORGEN OVER....arm schaap:)

10. Zeepaardje

ohmeiden had ik alles teruggelezen en gerageerd en telkens gekopierd ben ik alles kwijt...internet reageert niet en alles wat ik koppierde is weg...:(
    Sorry!

11. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Nee botjes krijgen ze hier ook niet hoor. Daar ben ik veel te bang voor inderdaad, maar rauwe kipfilet, van die vieze stukjes die er aan zitten, die krijgen ze.

12. Zeepaardje

De laatste dag van augustus...en dan onze maand; september!!!

13. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Hihi, je moet wel goed lezen hoor... Net als ik met de Konijnen...

Ik geloof dat hij toch wel werkt hoor.. hihiihih. Net leek het er iig wel op.. hihi

14. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Dat is geloof ik een relatief hoge temp hoor. Misschien dat het toch raak is... Ga heel hard duimen hier....

15. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

He kletskippen,

Het is akelig rustig hier!

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Het is morgen September!! Yes Yes Yes :D.

17. Lynnami

Lynnami Niet meer actief

Wat een schatje!

18. Zeepaardje

Eindelijk!!!!

19. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ooh da's wel spannend dan.. Ik had de eerste zwangere keer ook na 2 dagen dat ik al van alles dacht te merken, had zoiets van moet me niet gek maken, maar achteraf klopte het toch....

Storm is heel donker aubergine Dit dus, maar in real life is hij wel donkerder.
    Bekijk bijlage 98476

20. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ga heeel hard voor je zitten duimen dat het raak is. Wat ik me trouwens afvroeg; is het buiten de inseminatie verder hetzelfde als gewoon zwanger worden of gaat de innesteling ook anders? SNeller of later??

Deel Deze Pagina