NOD 1 -15 September 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Musty, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Dat is een prima "onder de tong" temp :p en die van gisteren was ook 's avonds toch? Dus dat telt sowieso niet..

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Bij sommigen, ik geloof dat niet iedereen heel duidelijk dipje heeft. Maar het belangrijkste is dat je temp na je ei omhoog gaat.

3. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    JEUH!! (was zw-test toch?)
    Gefeliciteerd!

4. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Oh, ook erg spannend!

5. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden hoe is het hier?
    Vandaag niet bijgelezen, even geen fut voor.
    Heeft iemand een update?

Lydia: Balen van je temp meis, maar hij zit nog niet onder de streep! *Blaast temp van Lyd heeeeeeel hard omhoog!!*

6. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Pff.. had je vorige maand ook, en toen ging je temp nog wel ff omhoog.. maar snap dat je er niet blij van wordt!

7. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Spannend zeg.. duimt ook keihard voor baan voor Steffie!

8. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

Zo mijn mannetje ligt op bed.....en ik heb RUST, hij was erg baldadig vandaag....

Hoe gaat het hier verder??? Bloem 1978 nog getest??? en Truus? morgen weer??

@ hier ...creamy vloei.....

9. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Muurbloempje, vanmiddag nog een lichte test gehad. Durf alleen nergens op te hopen..

10. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Spannend Truus!

11. Muurbloempje

Truusje.....FOTO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Truus dat is echt spannend ja, kan me voorstellen dat je niet durft te hopen maar neem aan dat je dat heel stiekem toch wel doet. Een lichte streep voor nod zegt toch iets he...en hoeft niet altijd alleen maar nega te zijn zoals bij mij bijvoorbeeld (naja was zwanger blijkbaar maar toch)

Ik heb nog niks terug gehoord. Zou het raar overkomen als ik er morgen nog eens achteraan bel? Eventueel alleen om te vragen of ze mijn cv gekregen hebben?
    Ik zit ook met de gedachten te spelen onthaalouder te worden maar is zo een geregel en jah, ik heb katten en honden niet iedere ouder is daar natuurlijk van gediend (honden kunnen in de ren maar de katten de hele dag op de badkamer vind ik niks)

Hier trouwens nu al slijm....is dat niet wat vroeg? Of zou mijn eisprong al vroeger komen....

13. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    en indd truus ik wil ook wel een foto ;)

14. Muurbloempje

misschien temp of ovutest????

enne ONTHAALOUDER???? is dat gastouder in het nederlands??? hhiihihhihihih:D

15. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    jah hahaha je vangt thuis kinderen op en bent in dienst van een onthaalouderbureau ofwel een gastouder bureau ja.....wist je trouwens dat ze hier geen apotheek hebben maar een apoteek?

16. Muurbloempje

ik denk dat het lastig is om de "h"uit te spreken....nihihi

17. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Toch maar een beetje terug gelezen...

Bloem ook spannend zag ik! Hoop dat je testen snel binnenkomen!

Balen van je pedaalemmer Muurbloempje :( Had mij ook kunnen gebeuren:D

18. Muurbloempje

nou mijn vriend kon er amper wat van zien...en vond hem super gaaf....dus!!!! SJOEF!!!

volgens mij hebben we dezelfde NOD....!!!!!!!!!!

19. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    ja bloem dat je nog kan wachten hihi. Ik denk dat ik de post de post zou hebben gelaten en naar de eerste de beste apotHeek zou zijn gereden voor een test ;)

20. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Steffie, onthaalouder met huisdieren is goed mogelijk hoor! Joey's oppas had ook een kitten en een hond! Gewoon duidelijk aangeven van tevoren!
    Moest je je cv mailen? Anders morgen even een belletje om te vragen of ze hem hebben ontvangen en kunnen openen?

@foto: ze zijn te licht om op de foto te krijgen maar wel zichtbaar. Morgen koop ik op mn werk een doosje 2v5 en ga daarmee vrijdag testen! En na het weekend een CB digi 3v20

Deel Deze Pagina