NOD 1 -15 September 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Musty, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamv1

mamv1 Niet meer actief

wat is het hier rustig?

Zopas was het ff droog, en ben ik ff met de honden naar buiten gweest om te spelen...ze hebben daarna gegeten en liggen nu lekker in de mand te slapen

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Welkom!!!

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Als morgen jouw NOD is en je hebt afgelopen maandag getest (wat te vroeg is :p) kun je morgen beter nog een keer testen

4. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Zo jeetje waar is iedereen:( :p

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik heb ook geen idee :)

6. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

zomaar; je hebt pb!
    senna; s6 met de honden, jammer dat ze dingen kapot maken!
    lili welkom!
    parr; thuis!

7. Zeepaardje

oh heb echt zere borsten en oksels... vannacht verkeerd gelegen...temp blijft constant... 36,8

8. mamv1

mamv1 Niet meer actief

hier zometeen weer naar het werk...

9. Zeepaardje

werkse senna!

10. Sabine

Sabine Actief lid

5 aug 2010
    102
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben er ook nog hoor! Voel me echt belabberd! Heb inmiddels 38.0 aan verhoging... Zit te twijfelen of ik straks niet nog een keer test, zodat ik zeker weet. Volgens de ene calculator kan ik vanaf de 2de testen, van sommige de 3de...
    Ben er echt misselijk van...

11. Zeepaardje

oh sabine, spannend!!!
    ALs je niet veel gedronken hebt zal ik nu een test doen, anders morgnevroeg! s6

12. Sabine

Sabine Actief lid

5 aug 2010
    102
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb net een halve liter icetea op, dus moet nog maar even wachten denk ik

13. Zeepaardje

helaas ja dan zou ik echt wachten tot morgenvroeg spannend!!!

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland

Oh schat toch, hele dikke knuffel van mij!!!!

15. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    lily welkom! Spannend he!

Sabine...ook spannend. Misschien nu even niks meer drinken paar keer goed gaan plassen en over drie uurtjes een test doen. Schijnt ook voldoende te zijn.

Heb pilletje genomen tegen de stress. Toch maar weer begonnen kreeg het echt benauwd. (heb dit tijdens de zwangerschappen ook altijd gewoon doorgenomen tot de laatste 3 maanden, wilde nu helemaal zonder maar blijkbaar gaat dat het dus niet zijn) Voel me nu weer een stuk kalmer!

16. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    manlief is aan het dweilen, krijg ineens geen lucht dus vraag waarmee....cilit bang!!! Ikke ... ehh dat mag niet op deze tegelvloer...hij: Ja en...is toch maar een huurhuis....ikke: Juist! Daarom! Dus hij is nu druk bezig de boel maar weer te drogen hopen dat het nog nut heeft ehummmmm mannen....

17. Zeepaardje

steffie; vanwaar die stress...fijn dat je pilletje genomen hebt en je kalmer bent nu
    sammie; knuffel

18. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    oh jah (jaja wil omhoog in rang lol) dadelijk huiswerk maken met de kids en mama doet mee (ben 2 maanden begonnen met studie dierenartsassistente)....misschien motiveert dat de oudste, die haat huiswerk

19. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    @ Sabine, tjonge echt spannend zeg! Nou ik duim met je mee dat het de "goede beroerde" lichamelijke kwaaltjes zijn! Het moet de komende dagen mooier weer worden dus een mooie uitslag en zonnig weer zou de vreugde compleet maken :)

@ Wolfje - Nou met die kwaaltjes wordt het ook voor jou al spannend, ook al moet je nog een week wachten. Lang kan dat duren als je ergens op wacht he?!
    ....Ik ben pas in ronde 1 en heb net mijn eisprong gehad.... ben nu al zat dat ik niet gelijk kan testen LOL.... heb nog tot 17 sept. te gaan. Hoor dus niet thuis in dit topic, maar vind het leuk om jullie te "volgen" We zitten toch in hetzelfde schuitje.

Klopt het dat je ongeveer na 1 week na de bevruchting dus al misseling kan gaan voelen? Of kan het ook ervoor al (dus vrij snel na de bevruchting)?

20. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    De stress: De mensen van de weide die moeilijk doen, zoeken dus naar een andere weide. Schuldbemiddeling die niet lekker loopt (bemiddelaar wordt vervangen maar wanneer enz) financien die op zich te doen zijn als er tenminste leefgeld overgemaakt word (en we hebben onszelf zelfs 100 euro omlaag gezet omdat we sneller wilde aflossen, is een ander principe dan in NL) er is alleen nog geen leefgeld gestort maw alweer 2 weken te laat....de auto begaf het gister....en heb heeeeel veel deadlines te halen deze maand

gewoon ff allemaal teveel. Komt wel goed hoor daar niet van maar is gewoon eventjes allemaal op een hoop....

Deel Deze Pagina