NOD 1 -15 September 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Musty, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

Arnoe; elke ronde is weer spannend!
    sommige schijnen de innesteling te voelen en vanaf dan ook al klachtjes...tja ik weet het niet, s6! hopelijk ben je snel zwanger,.. !

2. Sabine

Sabine Actief lid

5 aug 2010
    102
    0
    0
    Noord-Holland
    Tsja, het is even afwachten nu he... Ga maar niets meer drinken en dan straks maar toch een testje, of morgen ochtend.

@arnoe, elke ronde is spannend voor mij is ook ronde 1, maar ik twijfel of ik ongi word of dat ik zwanger ben.. Maandag had ik eigenlijk een negatieve test...

@Steffie, Hopelijk word de stress snel minder!!!

3. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    @ steffie - Gaaf dat je een studie bent gaan doen! En huisartsassistente lijkt me een mooi beroep! Weet je gelijk alles over lichamelijke reacties enzo... best handig met kinderen en (evt.) zwangerschap! ;)
    Ik zit in mijn laaste studiejaar (heb mijn studie ook wat later opgepakt) en heb berekend dat ik nèt klaar met afstuderen ben mocht het deze maand raak zijn. Kan ik leuk met een strakke buik mijn verdediging houden haha.... :p

4. Sabine

Sabine Actief lid

5 aug 2010
    102
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend Arnoe, wat voor studie doe jij dan? :D

5. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    dierenartsassistente :) Maar ook super interessant hoor ;)

6. Sabine

Sabine Actief lid

5 aug 2010
    102
    0
    0
    Noord-Holland
    Oww dierenartsassistente lijkt me erg leuk, maar ook erg zwaar werk! Ben gek op dieren

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Het ligt eraan, sommigen zijn misselijk al worden ze ongi. Ik ben soms dat licht misselijk in week voro ongi. Maar bij merk ik vaak al snel paar dagen na de bevruchting dat ik misselijk ben.
    Heb ik nu ook maar pin mij niet teveel aan vast, is al vaker alsnog mis gegaan..

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hier hou ik een raar gevoel bij mijn bm. Ik gooide net mijn dochtetje in de lucht en gelijk een steek bij mijn bm en blaas :( *(&(^#&@ ik wil niks voelen ... morgen weer aan het werk, drukke weekend en dan weer werken en hopelijk kom ik dan zo de dagen door..

9. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

pff spannend... char...wij lopen ongeveer gelijk op denk ik...
    ik vanmiddag ook al lich misselijk maar zit tussen de oren bij mij:p

10. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    @ steffie - OWH... hahaha;) OEPS.... 'klein" verschil.... ;) Sorry, had niet goed gelezen (*schaam*). Mijn zusje heeft dat ook de studie voor dierenartsassistente gedaan. Moeilijk hoor! Maar wel erg gaaf! Bij huisartsassistente hoef je alleen het menselijk lichaam te kennen. Bij dierenartsassistente van rups tot paard.
    Ik ben bezig via de LOI met Communicatie en Multimedia Design.Erg leuk! Alleen veel technischer & theoretischer dan ik had gedacht. Maar ik heb al een opleiding aan het Grafisch Lyceum achter de rug, dus de praktische creatieve vaardigheden (wat natuurlijk het leukste is...) heb ik wel een beetje onder de knie. Morgen heb ik mijn laatste examen en hierna een heleboel leuke practische vakken die ik voor het laatst heb bewaard.

11. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    Ik had vorige maand dag ik spuug misselijk was òp mijn eerste ongi-dag. Echt in die mate dacht ik twijfelde of ik wel zou gaan werken. Maar nadat alles eruit was heb ik bijna geen last meer gehad.
    Maar dat was meer een misselijkheid van de pijn. Gelukkig heb ik dat niet zo heel vaak.

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja school bevalt zeker! Ik heb dit altijd al willen doen dus het had ook niet anders kunnen uitpakken voor mij :D Het valt best mee, al doe ik nu wel ineens van alles tegelijk. Hahaha. Moet even mijn ritme vinden, dan komt het wel goed! :D

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Steffie wat goed dat je een opleiding begonnen bent! Veel plezier &leuk dierenartsassistente!

14. Sabine

Sabine Actief lid

5 aug 2010
    102
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik was zaterdag naar pretpark. En elke keer als ik in atractie was geweest, had ik ook steken in mijn buik, bij mijn baarmoeder... Zo raar. :S

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Welkom voor de nieuwe dames trouwens! :D

Ik heb al sinds gister nacht hele rare steekjes in mijn buik. Ik hoop dat het iets goeds betekend! Ik geloof er echt in deze maand, maar je weet het maar nooit natuurlijk! :D

16. Sabine

Sabine Actief lid

5 aug 2010
    102
    0
    0
    Noord-Holland
    spannend Bloemmm..Ik heb ook gekke steekjes dus in mijn buik gehad, maar ja, je lichaam kan je soms zo foppen, ik wahct het gewoon af. :D

17. Arnoe

Arnoe Bekend lid

1 sep 2010
    869
    1
    0
    @ BLOEMM - ook leuk, nòg een studiegenoot.
    Na drie jaar zou ik moeten kunnen zeggen dat ik het ritme te pakken heb, maar ja... dit forum is toch echt wat leuker om op te spieken dan mijn boeken....
    Die menstruatiekalender invullen vond ik belangrijker dan mijn examen morgen en kijken wie er lotgenoten zijn voor de NOD in september ook :p haha

18. Sabine

Sabine Actief lid

5 aug 2010
    102
    0
    0
    Noord-Holland
    hihi, mijn ongesteldheidsklachten zijn trouwens weer afgenomen. Vanmorgen dacht ik echt: Ja nu word ik ongi, maar nu is er niets meer van te merken...

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hahaha Wel leren hoor Arnoe! :D
    Ja Sabine, je lichaam kan je inderdaad goed in de maling nemen. Ik heb elke maand wel wat, maar dan wordt ik toch ongesteld. Dus durf nog niets te hopen :D

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Heb je niet al getest Sabine?

Deel Deze Pagina