@ truus, ik sleep je aan je haren mee naar roze. Anders voel ik me zoooo alleen. @Yootje ga je ook mee en de rest, hoe meer roze zielen des te meer vreugd! @ Sabine, als je zwanger bent heb je ook vage krampjes, kan maar zo zijn. Wat voor test gebruik je? @ de rest ontzettend bedankt voor de felicitaties. Zo de druk is er af. Nu relaxt zwanger proberen te zijn. Roze, Roze, Roze, een kloddertje hier.......
In de week van de 19de augustus... We hebben vanaf de 15de ook geklust tot de 21ste... De 19de was ie positief... @bloem1978, had de testen van de kv 2 voor 5 euro.
Ik snap het niet meer, nu wel weer een streepje. Wacht mn nod af en dan ga ik hopelijk met je mee Bloem!
oe wat spannend..bij mij waren ze 's middags eerst ook duidelijker dan 's ochtends.... ik duim! welke testen heb je gebruikt tot nu toe?
@arnoe, grappig ik volg die opleiding ook... Hoe ver ben jij?? Hier schiet het nog niet echt op. Ben al heeel lang bezig, maar kom er maar niet doorheen.... @sammie, dikke knuffel... @de nieuwen welkom @bloem super meid, gefeliciteerd @truus had jij nou ineens witte test?? Zag geen berichtje maar las het wel.... Oh en nu lees ik dat je wel weer streepje hebt... Oooeeeehhh spannend,..... Zou wel gaaf zijn... @lydia, Tsjakkaaaaaa en niet de moed opgeven..... @verder alle meiden die een knuffel nodig hebben. Komt ie.... ((hug)) @alle meiden die nog in de stress zitten. Hoop dat jullie snel duidelijkheid hebben. Stress is ook niets...
@steffie, vergeet ik jou helemaal. Niet te veel stressen, is niet goed voor je... Hier duurt het zeker een week of 2 voordat je uberhaupt een reactie krijgt dus na een dag is sowieso al snel....
@opleiding Hier ook een opleiding aan het doen Dieren EHBO En daarna wil ik waarschijnlijk verder leren, maar wet weet ik nog niet! Dieren EHBO - Cursus Dieren EHBO volgen bij NTI
@senna, die lijkt me ook leuk ja... @arnoe, wil wel een keer met je mailen. Ben wel benieuwd waar jij tegen aan gelopen bent of zelfs nog loopt... Ik loop tegen een heleboel dingen aan. Met name tijdsgebrek en geen zin.. hihi... Denk dat ik er binnenkort maar weer eens achter ga zitten.. Wil toch mijn diploma halen..
INGEF,alle matcare dipsticks geven een lijntje. De 2v5 was negatief. Lindanna, had op mn werk een 2v5 gedaan en dat was niet met ochtendurine. Misschien komt het daardoor en omdat ik mn ei niet weet heb ik misschien te vroeg getest.
Ik denk het wel dat het daaraan ligt. Had ik ook namelijk. En na het werk om 20.00 uur had ik wel weer positieve test. Om knetter gek van te worden...
misschien hebben die matcare minder hcg nodig? heb zelf alleen ervaring met de 2 voor 5van kv.. duim voor je!!