Och ik ben inmiddels expert in van die klote testen. Half positief en dan weer niet en dan weer wel en dan duidelijk positief en dan heel licht positief en dan en dan en dan en nu spoor ik niet meer....
@Bloem1978; Gefeliciteerd!! Wij hebben net heerlijk gegeten. Heb het huis nog wat opgeruimd. Nu ga ik lekker een film kijken met vriendlief! Hij had er één gehuurd, erg lief Ik hoop zo dat de dagen voorbij vliegen!
truus je houd het wel spannend ! GRR word zo chagie hier ! stom kind op marktplaats. heb ik een gaaf shirt besteld / betaald stuurt ze m op stuurt ze de verkeerde. zeg ik dat zegt ze dat het wel de goede is ! ( terwijl je onderaan de mail een kopie van mijn reactie ziet op dat shirt ) het is een zw-schapsshirt voor mn zus. zegt ze dat ik wel last van mn hormonen zal hebben en dat ze de bijenkorf niet is .. stom wijf !!! bah bah bah !! en ook gewoon nii toegeven dat ze fout zit he !!
och ja echt halen het bloed onder mn nagels vandaan.. kijk en als ik nu fout zat maar dat is gewoon ni zo !
Ly als ze het niet op lost gewoon bij marktplaats melden hoor. Het is echt belachelijk als ze zo doen.... Raar volk.