Hey Ly....wat lees ik nou .....kijk es bij...Marktplaats Oplichting - Het forum om u te behoeden voor oplichters op Marktplaats misschien zie je haar daar wel.....
Ooh ik wil ook. Ga nu ff snel vest pakken en sokken en sloffen aan doen... Handschoenen is misschien te veel van het goede, maar heb koude handen...
Heb kaarsjes aan, verwarming staat ook al aan, maar heb ook kaarsjes gekocht op batterijen, denk niet dat die warmte afgeven of wel? En we hebben vandaag de hele dag weer geklust dus nu ff niet hoor.. hihi
Ik ga slapen lieve (a.s.) mama's!!! Dit weekend zal ik niet online zijn, logeer bij mijn ouders, en die weten van niets, en wil niet betrapt worden. Dus tot maandag! En een goed weekend aan allen!
je moet ff de site googlen voor reacties en kijken of je daar oplichting bij ziet staan...zou een beetje zonde zijn.... enne mijn vriendin heeft ook in het buitenlands goedkopere UGGS besteld maar ze waren NEP..... SO keep your eyes open....
Tot maandag en veel plezier bij je ouders, en als je terug komt ben jij een mama to be.... Nu ook al maar dan heb je positest bedoel ik. hihi
Wilde die grijze gebreide gaan bestellen, maar moet met creditcard betalen en laat ik die nou net opgezegd hebben... Gaf een beetje veel uit dus dat was niet handig...
Ik hoop het! Thanks! Nja jullie horen vanzelf of de duveltjes nog langs komen, Anders word het volgende week gewoon nog eens testen aan de einde van de week. Fijn weekend allemaal dus, ga nu echt richting mijn bedje, heb het wel gehad voor vandaag en ben zo moehoeee