Hier ook vanalles te doen. Werken (nog 9 artikelen) speelgoed gaan sorteren (we zijn bezig met een project op te starten voor de minderbedeelde kinderen hier uit de buurt is in beginfase) Telefoontjes plegen daarvoor. Heb vannacht eindelijk weer eens geslapen dus ben wel fit maar heb ook geen zin...vooral in het werken niet
Slechte ervaringen mee, te laat op de bus, niet aankomen (2x) en krijg mijn geld niet terug want dat is bij haar bank " kwijt" geraakt. Daar baal ik giga van, als ik dat had geweten had ik wat meer uitgegeven en wel mn testjes binnen gehad.
Ligt eraan hoe zwaar ik ongi ben . Meestal als het de laatste dag is dan is het nog heel weinig, dan gewoon er doorheen. Maar in de 1e paar dagen, nee ook liever niet
hier ook geen gevaar hoor.....jakkiebakkie.. zeker niet over de rode zee.. nu ik zwanger ben wel weer volop overigens..hahha
JAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHH???? daar had ik helemaal geen zin in de eerste weken...pffffffffffffffff maar ja had ook heel erg buikpijn!
Misschien toch stiekem vandaag dan maar naar het kruidvat afreizen en vanaf nu niks meer drinken.....grrr weet het niet
Joh anders zit je er ook maar mee in je hoofd.... JE BENT GEWOON ZWANGER .....dokter heeft toch ook iets positiefs gezegd! KOM OP MEID.....je kan het.....en als je niks ziet dan ga je gewoon vrijdag naar de HA.... En als het wel posi is dan hebben we eindelijk iets te vieren hier.....en kan jij rustig naar de april mama's.... dikke knuf
Oh, ik word gek hier in huis! Het is superslecht weer, heb niets meer te doen in huis. De kindjes boven ons spelen tikkertje met als gevolg dat mijn lampen heen en weer zwaaien door de trillingen. *Hoopt dat het droog is straks, MOET echt even naar buiten!*
erg is dat he.....die van mij heeft er echt last van ....hij slaapt nu..hopelijk is hij straks iets beter te genieten....
Gelukkig is Joey een makkelijk kind qua slapen. Daar kan je een bom naast afgooien en dan nog slaapt hij door. Maar dat die ouders hun kinderen niet in toom kunnen houden... Hier weet Joey nu al dat hij niet mag rennen en stampen in huis.
@steffie, oooh spannend, las je bericht in 15-31 aug, denk reageer maar hier.... Ik zou gewoon nu op de fiets stappen en naar de KV scheuren. Trouwens ga maar met de auto gaat sneller... Hihihi Goed verhaal dan van je HA weer. Als hij al zoiets zegt zou ik het gewoon weer proberen. Bedoel nee heb je al dus je kan alleen nog maar ja krijgen... En tot vrijdag duurt nog lang hoor. Over 24 uur zit ik bij de gyn en dat vind ik al lang..... @truus, ik ben hier aan grote schoonmaak bezig. Je mag wel even komen helpen hoor... Hihii @Ingef, lang zal hij leven, lang zal hij leven, lang zal hij leven in de gloria..... Enz. enz. enz. Gefeliciteerd met je zoon... @de rest, sorry, ben gewoon ff binnen gehopt omdat ik even van het poetsen af wilde zijn. Kom later echt even bijlezen.... Dikke knuff.
Thanx Lindanna. Heb mezelf voorgenomen nog 3 artikelen te schrijven en dan de stoute schoenen aan te trekken. Moet heel toevallig ook even wat cilit bang halen (schrijf ik dat wel goed...) Ingstef Gefeliciteerd met je kleintje! Geniet van de dag! De rest, lees straks ff bij moet dringend werken :s
Lindanna, nou ik heb mijn meubels maar verzet. Maar ook daar ben ik klaar mee hihi. Ga mn koelkast maar soppen denk ik
En het vuil is weg.... Hihihihi... Ja ik zou het maar gewoon doen. Maar hoe langer je wacht hoe ongeconcentreerder je urine is he.... Maar je gaat gewoon dikke vette streep krijgen, want je bent nu al zo'n tijd over tijd... dus maakt het vast niet uit of je het 's morgens of 's middags doet. Komt echt gewoon goed hoor.....