zondag testen als t nodig is .. ik hoorde net dat je beter niet in t buitenland kan bestellen ben nu in nl aant kijken ... zijn ze wel 60 euri duurder..
heej meiden zo was weer bijgelezen...wil ik reageren had alles getypt stopt internet er weer mee en ben alles kwijt! Bloem gefeliciteerd... yootje spannend!
hoop toch echt dat mijn borsten en oksels morgen minder pijnlijk zijn...ga echt op me rug liggen en zo min mogelijk draaien, dit is niet normaal! heb ik weer he? pff
Liet net aan man zien welke uggs ik wilde, zegt ie, waar heb je die dan voor nodig?? Hmmm mannen. Af en toe..
ken het ook niet ...... En ik voel ook niks dus tja maarre ik ga slapen morgen weer werken, morgenavond uiteten zaterdag een bruiloft (bruidje opmaken LEUK!!) en zondagmiddag een tuinfeest....
nee heb vannacht gewoon zo naar gelegen dat ik nu overal pijn heb, tis echt niet normaal, dus vandaar moet ik gewoon straks plat gaan liggen, hopen dat het morgen minder is!
Zo dus we zien jou niet meer dit weekend?? hih Heeel veel plezier en leuk bruidje opmaken. geniet ervan...
Die van mij ziet het nut er niet van in om steeds nieuwe schoenen en laarzen te kopen... Je hebt toch laarzen roept hij dan... Ja maar nog niet genoeg... hihi