pff voel vanalles! Mega opgezette buik, vooral s'avonds. Smorgens misselijk Volgens de keuring van Truusman zijn mn borsten gegroeid Dikke blauwe aderen die er letterlijk bovenop liggen. Uitslag in mijn gezicht En zin in koffie wat ik normaal niet heb
Jeetje Steffie, laten ze dat dan gewoon zeggen dat ze hun eigen paard er willen stallen. Wat een raar mens....
hmm sammie die temp is ind beetje vaag en geen duidelijke eisprong.. hmmzz afwachten maar.... hier , tja ben benieuwd naar morgen ! afgelopen 2 cyclussen niet verder dan 12 dpo gekomen.. senna gefeliciteerd !! oohh steffie wat n !#@#% GRRR ...... duim voor je dat je snel iets anders hebt... indd dat ze gewoon eerlijk is !! niks meer van mp en dat wicht gehoord trouwens hier.. truus balen dat de digi niet zwanger zei maar die zijn altijd later met posi testen ...
Min boobs zijn wat gevoeliger als normaal. Maar weer veel minder gevoelig voor alsik Ongi moet worden. En steekjes links in mijn buik. Mijn eisprong is deze keer vanuit mijn linker eierstok gekomen want ik hem hem duidelijk gevoeld. Sinds de eisprong voel ik steeds wat links in mijn buik. hmmm klinkt lekker vaag zie ik
Kan beter vaag klinken dan niet klinken toch? Lydia, ja idd. Geeft mij ook een beetje bevestiging dat ik nog niet naar roze kan. Komt vanzelf!
Das waar Truus, maar wat ik vreemd vind is dat ik al vanaf mijn ei steeds aleen links voel............
Dat kan ik helaas niet voor je verklaren meis! Lydia, welk shirt had je trouwens besteld en welke gekregen? Ga me even wassen en aankleden!
Ik zie dat we een jarige hebben! Gefeliciteerd Senna! Maak er een leuke dag van! Ik wou eens naar mijn temperatuur kijken, maar ik kan onze thermometer niet vinden. Lekker handig Zijn er nog meer positieve testen gevallen?
Ik ga even de stad in om testen in te slaan meiden! Hahaha &moet nog een paar boodschappen doen voor het avond eten. Tot vanmiddag!
ik had een zwart shirt besteld met op de buik i love my baby ( love is een hartje ) en kreeg een blauwe met op de borst i love my baby .
heej dames, na een cyclus van 32 dagen hier helaas weer ongesteld geworden vanochtend, baal er toch wel behoorlijk van ik start morgen toch maar weer met tempen, dan heb ik tenminste iets voor te leggen wanneer we naar de gyn gaan!
Balen Yootje! Hier nog geen duveltjes te bekennen, ben nu bij mijn moeder, sneaky... Net kwam ze binnen, gelijk de site weg. lol....
Hey meiden, ik lees al een tijdje mee, maar heb tot nu toe nog niet meegeschreven. Wij gaan voor onze tweede en ik heb mijn NOD op 8/9. Ik las net dat jullie het hadden over de 2 voor 5 van KV en dat je die voor NOD kunt gebruiken; bij veel mensen zal dat misschien goed gaan, maar bij mij lukte dat niet. Bij onze eerste heb ik zo'n test een dag voor NOD gebruikt en hij was hartstikke negatief, terwijl ik later dus toch zwanger bleek! Dus als je negatief test voor NOD kan het in principe nog alle kanten op! Succes allemaal!
@ Diem, Ja ik had dat ook, ik heb maandag (2 dagen voor NOD) getest, en negatief met kv 2v5, maar nog steeds niet ongesteld.... Nu durf ik niet meer te testen... bang dat het negatief is... , denk dat ik morgen maar weer een testje probeer.... ik wil zoooooooo graag, we zitten nu in de 5de ronde (1ste kind) dus we zijn nog niet zo lang bezig... maar het is elke keer weer een teleurstelling als de test negatief is natuurlijk of als ik weer ongi word... We wachten af...8)