NOD 1 -15 September 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Musty, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diem

diem Actief lid

26 okt 2008
    203
    2
    18
    Vrouw
    @netsiej : als ik het goed begrijp ben je dan nu twee dagen overtijd? Hoe voel je je? Ik kwam er bij mijn dochter ook pas 3 a 4 dagen na NOD achter dat ik zwanger was, maar veel dingen proefden al wel heel raar... maar goed dat zal ook weer bij iedereen anders zijn! Spannend hoor! (die kv testen waren trouwens ook 3 dagen na NOD nog erg onduidelijk bij mij hoor, pas een week na NOD kon je het echt goed aflezen, heb geen ervaring met andere testen)
    Ik duim voor je!

2. netsiej

netsiej Lid

1 sep 2010
    11
    0
    0
    Zuid Holland
    @ diem
    ben inderdaad nu 2 dagen over tijd, de afgelopen maanden na het stoppen met de pil heb ik 1 keer een cyclus van 31 dagen en 1 van 29 gehad, de andere 2 gewoon van 28, wat voor mij normaal is... durf dus niet echt te testen, omdat ik misschien ook wel niet overtijd ben... :(:(:(

Het klinkt heeeel stom, maar ik weet niet hoe ik me voel.. af en toe misselijk, maar volgens mij maak ik mezelf misselijk :( van de zenuwen dan ;), heb wel een zwaar gevoel in mijn buik, alsof er een baksteen op mijn blaas ligt, moet ook vaker plassen...

3. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Begeleider in de psychiatrie
    Gelderland
    Diem en Netsiej, welkom hier!

Ik zelf heb nog niet veel ervaring met de kv2v5, pas 1x mee getest (wel 2 dagen voor NOD)maar was (vorige ronde) negatief.

Netsiej, ik snap je wel. Ik zit nu in ronde 6 (maand 5) voor een eerste beebje en baal ook als ik ongi wordt. Is heel normaal. En snel zwanger worden is meer uitzondering dan regel.

4. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    Netsjiej, Als je je langste cyclus aanhoud is dus morgen je NOD. Ik zou moegen dan met ochtendurine een test doen.
    Het nare is dat alleen een zw-test-bloedtest en echo uitsluitsel kan geven of je zwanger bent en niet alle kwaaltjes. Die vaak lijken op een ongi gevoel. Want wat jij beschrijft kan zowel bij een ongi als een zwangerschap horen.

ik zou zeggen, morgen testen meid!

5. Sabine

Sabine Actief lid

5 aug 2010
    102
    0
    0
    Noord-Holland
    Spannend dus... ik ben maar ff verhuisd naar boven met de laptop, kan ik hier toch meebabbellen... Nog geen ongi te bekennen, bah...

6. netsiej

netsiej Lid

1 sep 2010
    11
    0
    0
    Zuid Holland
    ik denk dat ik zondagochtend maar ga testen als ik nog steeds niet ongi ben..
    heb vanavond een slaapdienst op mijn werk, wat betekend dat ik vanavond daar slaap en morgen pas om 14.00 uur 's middags klaar ben... en lijkt me niet zo handig om daar te testen...;)

7. diem

diem Actief lid

26 okt 2008
    203
    2
    18
    Vrouw
    @netsiej; dus nog langer wachten, moeilijk! Sterkte in elk geval...
    @ Sabine; voor jou is het dus ook elk moment erop of eronder, spannend hoor... maar dus ook al 2 dagen overtijd? Tot nu toe regelmatige cycli gehad?
    @djuuzie; ook jij bijna NOD! nog niet in de verleiding gekomen om vast te testen of heb ik wat gemist?

Wij wilden eigenlijk pas de volgende ronde er voor gaan, maar in the heat of the moment toch besloten het nu vast te proberen hihi... Kans is heeeeeeeel klein hoor dat het nu al raak is, maar het is toch wel weer spannend...

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Yootje, mega dikke knuffel!!

9. Sabine

Sabine Actief lid

5 aug 2010
    102
    0
    0
    Noord-Holland
    Diem: Ik ben net gestopt met de pil. mijn eisprong was wel op tijd. (lang leve de testen) Maar veders nog niet ongi

10. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    Nou het is wel moeilijk om niet te testen hoor. Maar wil het graag doen als manlief ook thuis is. Wordt dan morgen ochtend of zondag ochtend. Al denk ik morgen ochtend, heb morgen avond een feestje, weet dan gelijk of ik een borrel kan nemen of niet.

11. Djuuzie

Djuuzie Fanatiek lid

16 mei 2010
    3.079
    0
    0
    Gelderland
    Sabine, spanend..............
    Jammer dat de eerste paar cyclussen zo moeilijk te volgen zijn. wanneer heb je je eisprong, hoe lang duurt je lf enzo.
    Houd je in de gatenhoor!;)

12. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Hoi meiden,

Truus je maakt het spannend hoor... Ga zo ff kijken naar je foto...

@yootje knuffel meid

@sammie, kan dat zo snel al na iui een tempdaling. Zitten daar niet ook 2 weken tussen??? iig hele dikke knuffel meid... Had het je zo gegund

@senna, gefeliciteerd met je verjaardag, heb je leuk feestje??

@steffie, raar mens, laat haar dat gewoon zeggen dan...

@lydia, ja dan zou ik ook eerst even gaan kijken daar. Zou zonde van je geld zijn

@ verder geen idee meer sorry.

13. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    yootje :( , knuf !

14. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    @nieuwe trouwens welkom, helemaal vergeten. Sorry

15. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

heej meiden
    hier de hoop weer laten vliegen, nu wachten tot nod 11sept...
    temp was onwijs laag... en had me toen ik net in de stad liep toch een felle steek in me rug:( oh zit me echt tussen de oren!

16. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Wolfje, had je wel stad-schoenen aan meid?

17. Zeepaardje

nee zit schoenen:p

18. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

LOL hihii!!
    Nee effe serieus, toch geen hoge hakken oid aan?

19. Zeepaardje

nee heb altijd platte schoenen aan:p anders breek ik me nek:p

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hoi meiden! Heb boodschappen gedaan, testjes voor volgende week liggen in de kast en het eten voor vanavond staat op het vuur :D

Ik dacht net, laat ik even naar mijn temperatuur kijken. Nu temperatuur ik niet regelmatig. Had het alleen voor mijn ei gedaan en mijn temperatuur was (net zoals altijd) 36,5. Mijn vriendin zei probeer eens te temperaturen (alleen zij weet het van onze kinderwens, en ze is nog zenuwachtiger dan mij:p Zelf is ze ook net 7weken zwanger) En mijn temperatuur was net 37,7!!!! Nu ben ik hier niet goed in, omdat ik er nooit over heb gelezen of niet elke dag heb getemperatuurd. Dus kan dit iets betekenen?! :D

Deel Deze Pagina