NOD 1 -15 September 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Musty, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    he wat balen meis...

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @kiss, het enige wat je kunt doen is morgenvroeg testen..

3. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    lastig he die onzekerheid... zeker direct na het stoppen met de pil voel je vanalles.. was hier ook zo. als je morgen nog niet ongi bent en je wilt zekerheid zou ik met ochtendurine een 2 voor 5 euro test doen. Is die negatief, dan kun je op dag 34 er waarschijnlijk wel vanuit gaan dat het echt negatief is...

succes!

4. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    zo weer helemaal bij, zal zo de testjes van truus even zoeken, ben benieuwd meid!

wordt hier al echt mooi weer, ga er lekker van genieten dit weekend.. lekker bij mijn ouders, ga weinig doen!

heb af en toe het gevoel dat ik de baby voel kriebelen.. bij mijn eerste voelde ik dat met 17 weken en dacht nu, dat kan helemaal nog niet...maar ik voel het af en toe zo duidelijk!..heb eens wat gegoogeld en er zijn veel meer vrouwen die dat bij een tweede al zo vroeg voelen.. echt speciaal! Hoop dat jullie dat allemaal snel mogen voelen in jullie buikje!!!

Dikke knuff

5. Sabine

Sabine Actief lid

5 aug 2010
    102
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb hetzelfde als bij jou! Op dezelfde dag ook gestopt! Alleen ben ik niet ziek ervan, alleen blijft de ongesteldheid weg.
    Ook mijn testen waren negatief.
    Succes!

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Sabine &Kiss; Misschien kan het komen door het ontpillen. Mijn lichaam deed ook allemaal vreemde dingen toen ik net gestopt was met de pil! Misschien over een paar dagen nog een testje doen?

7. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Gefeliciteerd voor de zwangeren en succes met wachten op het wachtbankje en uiteraard met vage/nega testen....

Vandaag niet zo heel veel zin te kletsen maar wilde toch even laten weten dat ik nog leef. ben alleen zooooo moe van de spanningen...

8. Sabine

Sabine Actief lid

5 aug 2010
    102
    0
    0
    Noord-Holland
    Net maar lekker even een hele poos in bad gelegen, hmm, dat was wel lekker eigenlijk ff.. :D Mja, ik zie wel hoor, mijn moeder vertelde, dat ze stopte met de pil en meteen zwanger raakte, tot 3x toe, maar ja, dat is toch verschillend per persoon. :D

9. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Hoi dames, eten hier achter de kiezen, boodschapjes gedaan voor het weekend dus ik kan er tegen aan dit weekend alleen beetje jammer dat ik morgen moet werken. Moet op Concours d'Elegance staan op het Loo. Ik met mijn domme hoofd werkgever gebeld of ik daar nog heen moet, zegt hij bel maar ff met die persoon en dan hoor je het wel... Dus ik moet om 10 uur in Apeldoorn zijn. Wat een feest....

Sorry dat ik het zeg wil echt helemaal niemand op haar tenen trappen, maar ben stiekem wel een beetje blij dat we deze maand over moeten slaan. Even geen stress. Stress wel met jullie mee hoor, maar hoef er zelf helemaal niet aan te denken. Heerlijk...

10. Sabine

Sabine Actief lid

5 aug 2010
    102
    0
    0
    Noord-Holland
    Druk weekend dus lindana!
    Ik heb morgen feest, ook leuk!
    Zondag ga ik weer terug naar me hubbie... :D (Die kon niet mee helaas naar het feest, dus zodoende ik alleen ben)

11. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ja, maar heb gelukkig van man de opdracht gekregen om zondag met een boek de tuin in te gaan en toch een heeeeeel klein beetje van mijn laatste dag van de 3 weken slecht weer vakantie te genieten....

Oh leuk feestje... Zou ik liever hebben dan dag op beurs staan op een stand... Maar goed je moet er wat voor over hebben.

12. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Ha dames hoe is het hier?
    Heb weer niet bijgelezen, is echt teveel van dik 2 dagen *schaam schaam*

Ik zag wel dat Bloem zwanger is, gefeliciteerd meis!!!! Geniet er van!

Heb ik verder nog iets gemist?

13. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik ben blij dat je het inmiddels zo kan zien, Lindanna! En volgende maand stress je gewoon weer mee.. ik heb die stress trouwens ook veel minder vaak.. nog een voordeel van een lange cyclus :p

14. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Knap dat je het zo kan zien hoor Lindanna! Ik ben heel geobsedeerd met de 53j8 sinds maandag, dus ff vergeten dat ik op de wachtbank zit :D

15. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ja ach je leert er mee leven en dan zie ik jullie allemaal in de stress en dan denk ik pff gelukkig nu even niet... Scheelt wel hoor. Dat heb je dan inderdaad minder vaak he. Als je lange cyclus hebt, maar kan me voorstellen dat dat ook gewoon niet leuk is. Maar je zal er wel aan gewend zijn denk ik.

@Kubus nee niet veel gemist, bas is ook zwanger en Truus ook... Eigenlijk best veel gemist dus.. hihi

16. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Met de wat??

Ja ik ben gelukkig positief ingesteld. Soms beetje te positief maar goed beter te dan alleen maar negatief

17. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

heej meiden
    wie hebben er verstand van tempen...?
    zou je dan aub naar mijn kaartje willen kijken? mijn temp is ineens onwijs laag, zal ik nu al ongi worden?
    Liefs

18. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

en lindanna de uggs al besteld?

19. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    dikke knuff meis.. ik kan me voorstellen dat je er helemaal niet goed van wordt...

20. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    op de één of andere manier is dat ook fijn he..;) miranda (antares) had de maand waarin wij zw zijn geraakt voorspeld dat het niet raak zou zijn.. op de één of andere manier nam dat ook spanning weg en dacht ik..ach wat the hack.. en toen was het raak..helemaal onverwachts..;)

hopelijk voel je je de volgende ronden helemaal goed en zijn je waardes o.k. en is er een hele mooie plakbeeb meis!

Deel Deze Pagina