De 53j8. De zoektocht naar Mister X. Met allemaal hints moet je mister X zoeken in Nederland en als je hem aantikt en "ik stop de 53j8 zegt" win je 50000 euro. Ze zijn maandag begonnen en tot nu toe is het nog niet gelukt. Is dus van radio 538.
heb er helaas geen verstand van.. maar hij is inderdaad wel een eind gezakt...ik weet niet of dat van een innesteling kan zijn?
Volgens mij is dat verschillend per persoon. Als je basale temp al laag is dan zal die dip temp ook laag zijn. Mijn temp gaat echt met 1 a 1,5 graad omhoog na ei dus dat is ook al niet normaa;
dit is wat ik ook heb! en vandaag moest ik achterlijk veel plassen terwij lik het te druk voor had! erg irri!
Na jouw ei stijgt jouw temperatuur om vervolgens of hoog te blijven omdat je zwanger bent of te dalen (snel of langzaam) en je wordt ongi. Ook is overdag testen niet betrouwbaar maar net nadat je wakker bent geworden. Ik duim wel dat het wel positief is voor je!!!! Ik wil alleen niet dat je daar op gaat hopen terwijl het wss heel normaal voor jouw doen is om nu zo hoog temperatuur te hebben
Heel herkenbaar meid! Na 2 vmk, 1 MA en een normale ongi durf ik nergens meer op te hopen. Ik voel nu van alles maar wil NIKS voelen. En als ik roze zou zijn dan ben ik doodbang Ik voel mij nu ook erg emo en k*t... gewoon zomaar dikke knuffs meid!! Ik duim dat jij een vette posi hebt dit maand!
Nee maar je bent niet zwanger hoor. Ik denk dat je gewoon ineens zonder reden een streepje hebt en een dikkere buik...
Schijnt heel normaal te zijn. Omdat je haarvaten beter doorbloed zijn vallen je haren minder snel uit en heb je in principe gewoon een tijdje meer haar. Als je dan niet meer zwanger bent vallen je haren weer uit.
nou meid lijkt mij wel te vroeg voor ongi maar mssn wel een nestingdip had jij trouwens geen waterig of rekbare vloed rond jouw ei