hey dames.... ik kom "zomaar1986" tegen als NIET MEER ACTIEF??? Wie kan mij bijpraten of weet meer??? Liefs
Gisteren had ze nog berichten gepost en dit is van vandaag..... VAAG HOOR.....ik heb haar ook niet met hyves helaas! hoe is het met je kwalen ?????
Gaat redelijk. Ben aan de diarree en beetje misselijk. Valt nog wel te doen. Moet alleen echt niet erger worden. Ben wel vreselijk zenuwachtig voor morgen..... Hoop zo hard dat er wat te zien is... Heb nu ook krampen in mijn BM of darmen. Kan het verschil niet zo goed ontdekken. Maak me beetje druk daarover, maar kan er toch niets aan veranderen....
Jee wat vreemd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! knop omgedraaid ofzo? omdat ze toen ook al zei, dat ze niet eerder meer op zp kwam als ze zwanger was...???
daar moet je je ook niet druk om maken....ik denk, dat je dit allemaal hebt omdat je zo mega zenuwachtig bent.... hoe laat moet je er morgen zijn??
Lief van je... Morgen om 13.30 moeten we aantreden... Ooh echt niet normaal die zenuwen... Heb het hele huis nu schoon. Dacht al dat het misschien daarvan kwam. Heb inmiddels ook last van mijn rug. (zwakke rug) dus denk dat ik te druk ben geweest.... Nu dus maar verder met jullie lullen...
Ik heb d'r nog wel op hyves... misschien dat ze inderdaad gewoon afstand heeft genomen. D'r ei is geweest dus nu kwestie van afwachten....
bij ferdi geen snelle alleen langzame volgens mij zal vanaaf is kijken heb de brief op t werk ( in mn agenda ) inge gefeli met jullie kleine ! wie is zomaar op hyves ??
Zenuwen Lindanne gaan altijd op de zwakke plek zitten...dus het komt echt door je zenuwen, je moest het eens weten wat dat met je kan doen......als je morgen goed nieuws hebt dan valt er zoveel van je af......waarschijnlijk krijg je dan hoofdpijn of voel je je niet fit... Let op mijn woorden.. Ik ben morgen ook nog thuis dus ik hou je in de gaten.... hoe laat ben je thuis? enne steffie...al getest??????
Berichtje dat ik kreeg van ZOmaar via Hyves (gevraagd of ik die hier mocht plaatsen) "hey, een berichtje van mij omdat ik al veel lees in september topic. ik heb mijn account volledig verwijderd bij zp. dit omdat ik dan hoop er niet teveel meer bezig te zijn. heb het gevoel dat het daarom op zich laat wachten. mocht het hier ooit raak zijn meld ik mij weer aan wens iedereen succes van me! xx zomaar"
Als iemand de hyves van Zomaar wil om haar te PB-en via Hyves, dus geen krabbels, dan laat het me weten via PB en dan krijg je d'r adres. Dit heeft ze me trouwens gevraagd, niet dat jullie denken dat ik hier adressen aan het ver kopen ben. Hihihi
super lindanne...enne zomaar...goed van je hoor....doe maar rustig aan....en we zien je snel weer....komt vast goed
hoop ook dat het snel raak zal zijn ! voor dr ( maar zomaar als je dit leest : zwanger worden word niet tegengehouden door zp hoor ! )