een geweldige uitspraak van dikkebuik (hier ook opt forum ) zwanger worden word je niet tussen je oren maar tussen je benen ! hihi ach ja .. iedereen moet ook zelf weten wat hij doet dat is ook wel ..
Heb het wel vaker gelezen dat meiden zwanger zijn geworden door er minder meebezig te zijn.... (niet meer op zw/niet tempen/geen ovutesten) maarja... ik ben verslaafd aan deze pagina... Heb het vorige ronde geprobeerd maar t lukt mij niet langer!
Op straat?? Je bent beroemd... Nee flauw grapje... Ook raar en toevallig dan.... Ik kan hier geen bekenden vinden. Hihi
ik ook niet, maar werd ondervraagd door schoonzus... ze zei ik kijk veel op forums met kinderen en daar komt vaak ilse85 te staan... dus heb niks gezegd, maar omdat er veel zwanger zijn of kinds hebben dacht maar ff wijzigen tot er niet meer anderen achter komen...
Je gezicht in de plooi houden... Hier ook niet hoor... Zaten zaterdag op de boot en mijn schoonzus is 7 maand zwanger, mijn vader zei zoiets van, dat hoeft zij niet te doen in haar toestand, en daar achter aan of ben jij ook weer zwanger. Heb me snel omgedraaid en niets gezegd. HIHI. Had niets door gelukkig.
Steffie....waar is u????? Oh en cillit bang niet meer kopen of met handschoenen en mondkapje gebruiken. Spul is rete slecht. De gifstoffen kruipen in je porien en het zijn stofjes die je lichaam zelf niet meer af kan voeren. Deze worden opgeslagen in je lever en daar kan je later echt veel last van krijgen. En inademen is ook slecht. Lydia noem jij je lief ook mop of moppie? Ik nl wel hihi grappig om te lezen.
haha bb ja doe ik ook mop , moppie , liefiej , pop , poppetje , schat , ferdi , fer , farid haha en ga zo maar door ! hi wolfje
O echt, is cillit zo slecht dan? Hier is het ook Mop, schat, liefie, enz. Manlief heeft alleen andere benamingen voor mij hahahaha.
Zo meldt me ..... weer niks dus ga er ondertussen maar vanuit dat ik gewoon niet zwanger ben. Wordt er zo moedeloos van. Maja dan ben ik wel gerechtvaardigd hier mee te lullen hoop ik Ga ook pas maandag naar de HA in plaats van vrijdag anders zit er weer te weinig tijd tussen of zo. Vind het zo vervelend worden. Sorry zwaar ego bericht Lindanna...ik leef met je mee tot morgen he!
Hey meiden! Heb mijn best gedaan om een beetje bij te lezen, dan leer ik de nieuwe meiden ook gelijk een beetje kennen @ Ingef: Dank je wel meid en gefeliciteerd met je mannetje! Hoe gaat het met je zwangerschap? Tijd gaat hard! Hoop dat je je goed voelt @ Sammie: Dikke knuffel terug lief dinnetje! Ben benieuwd naar de uitkomst van het gesprek volgende week. Ik ben je in de gaten blijven houden hoor! Las het trouwens van jullie auto... Dat is echt zwaar shit! @ Miran: Jeetje dat is wel balen zeg, dat je al zo lang vloeit! Balen dat de gyn je laat afwachten ook... @ alle meiden: Dank jullie wel voor het lieve welkom weer, doet me goed! @ Jozien: Welkom meid! Veel succes met klussen @ Steffie: Balen van je nega test meid! Dikke knuf! Hier verder geen nieuws, behalve dat ik flink ongesteld ben. Gaan nu richting mijn ouders en blijven daar lekker eten. Misschien tot vanavond en anders tot morgen!
Hè Stef dat had ik niet verwacht. Ik vind dat onze lijven ons niet meer zo mogen foppen! We hebben gewoon foplijven. Als iemand een handleiding in de aanbiedeing heeft dan houd ik me aanbevolen!
Jeetje vaag hoor.. maar je zou denken dat ze dan toch ff iets zou laten weten?! En dat ze je verwijderd heeft van hyves, Sammie, snap ik ook niet?? EDIT: ze heeft dus iets laten weten..