NOD 1 -15 September 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Musty, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    een geweldige uitspraak van dikkebuik (hier ook opt forum ) zwanger worden word je niet tussen je oren maar tussen je benen ;) !
    hihi

ach ja .. iedereen moet ook zelf weten wat hij doet dat is ook wel ..

2. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Heb het wel vaker gelezen dat meiden zwanger zijn geworden door er minder meebezig te zijn.... (niet meer op zw/niet tempen/geen ovutesten) maarja... ik ben verslaafd aan deze pagina... Heb het vorige ronde geprobeerd maar t lukt mij niet langer!

3. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    @steffie, je hebt die 3 artikelen nu vast al af dus melden aub....

4. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

meiden heb me naam gewijzigd...ilse85!
    werd namelijk herkent...vandaar!

5. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Op straat?? Je bent beroemd... Nee flauw grapje... Ook raar en toevallig dan.... Ik kan hier geen bekenden vinden. Hihi

6. Zeepaardje

ik ook niet, maar werd ondervraagd door schoonzus... ze zei ik kijk veel op forums met kinderen en daar komt vaak ilse85 te staan...
    dus heb niks gezegd, maar omdat er veel zwanger zijn of kinds hebben dacht maar ff wijzigen tot er niet meer anderen achter komen...

7. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Hihi da's wel grappig dan... Ach als je je gezicht maar in de plooi houdt merken ze niets...

8. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    @wolfje, heb je dan niet gevraagd hoe zij heet op deze fora??

9. Zeepaardje

tja en laat ik dat nou net niet kunnen...

10. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Je gezicht in de plooi houden... Hier ook niet hoor...

Zaten zaterdag op de boot en mijn schoonzus is 7 maand zwanger, mijn vader zei zoiets van, dat hoeft zij niet te doen in haar toestand, en daar achter aan of ben jij ook weer zwanger. Heb me snel omgedraaid en niets gezegd. HIHI. Had niets door gelukkig.

11. BB10

BB10 Niet meer actief

Steffie....waar is u????? Oh en cillit bang niet meer kopen of met handschoenen en mondkapje gebruiken. Spul is rete slecht. De gifstoffen kruipen in je porien en het zijn stofjes die je lichaam zelf niet meer af kan voeren. Deze worden opgeslagen in je lever en daar kan je later echt veel last van krijgen. En inademen is ook slecht.

Lydia noem jij je lief ook mop of moppie? Ik nl wel hihi grappig om te lezen.

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    haha bb ja doe ik ook :p
    mop , moppie , liefiej , pop , poppetje , schat , ferdi , fer , farid

haha en ga zo maar door ;) !

hi wolfje ;)

13. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

O echt, is cillit zo slecht dan?

Hier is het ook Mop, schat, liefie, enz. Manlief heeft alleen andere benamingen voor mij hahahaha.

14. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Zo meldt me ..... weer niks dus ga er ondertussen maar vanuit dat ik gewoon niet zwanger ben. Wordt er zo moedeloos van. Maja dan ben ik wel gerechtvaardigd hier mee te lullen hoop ik ;)

Ga ook pas maandag naar de HA in plaats van vrijdag anders zit er weer te weinig tijd tussen of zo. Vind het zo vervelend worden.

Sorry zwaar ego bericht

Lindanna...ik leef met je mee tot morgen he!

15. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Hey meiden!

Heb mijn best gedaan om een beetje bij te lezen, dan leer ik de nieuwe meiden ook gelijk een beetje kennen :)

@ Ingef: Dank je wel meid en gefeliciteerd met je mannetje! Hoe gaat het met je zwangerschap? Tijd gaat hard! Hoop dat je je goed voelt :)
    @ Sammie: Dikke knuffel terug lief dinnetje! Ben benieuwd naar de uitkomst van het gesprek volgende week. Ik ben je in de gaten blijven houden hoor! Las het trouwens van jullie auto... Dat is echt zwaar shit!
    @ Miran: Jeetje dat is wel balen zeg, dat je al zo lang vloeit! Balen dat de gyn je laat afwachten ook... :(
    @ alle meiden: Dank jullie wel voor het lieve welkom weer, doet me goed!
    @ Jozien: Welkom meid! Veel succes met klussen :D
    @ Steffie: Balen van je nega test meid! Dikke knuf!

Hier verder geen nieuws, behalve dat ik flink ongesteld ben. Gaan nu richting mijn ouders en blijven daar lekker eten. Misschien tot vanavond en anders tot morgen!

16. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Kubus, Smakelijk!

Steffie, wat kut zeg!

17. BB10

BB10 Niet meer actief

Hè Stef dat had ik niet verwacht. Ik vind dat onze lijven ons niet meer zo mogen foppen! We hebben gewoon foplijven. Als iemand een handleiding in de aanbiedeing heeft dan houd ik me aanbevolen!;)

18. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hier ook niet!

19. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Oh wat vreselijk, die spanning. Vrijdag dus weer een bloedtest?

20. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    :$
    Jeetje vaag hoor.. maar je zou denken dat ze dan toch ff iets zou laten weten?! En dat ze je verwijderd heeft van hyves, Sammie, snap ik ook niet??
    :(
    EDIT: ze heeft dus iets laten weten..

Deel Deze Pagina