NOD 1 -15 September 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Musty, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ik zie het nu pas: > 30.000 :$

2. BB10

BB10 Niet meer actief

3. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Kijk daar was ik al een beetje bang voor...8) Zo bedoel ik het echt niet.. Ik weet dat het niet met stress te maken heeft, ik weet ook dat het voor iedereen anders is, en daarom heb ik dit er neergezet vanuit het perspectief van Zomaar. Dat jou cyclus een klootzak is heeft niets met de stress te maken. En dat wil en zal ik ook nooit zeggen, maar als je als persoon het gevoel hebt dat dat een oorzaak kan zijn dat je dat dan moet doen...

Het ging mij er eigenlijk om dat de reacties zo'n aanval zijn op Zomaar. Dat haar keus niet gerespecteerd werd, en toen liet ik me een beetje meeslepen...

Je zal mij echt NOOIT, maar dan ook NOOIT horen zeggen dat iemand niet zwanger wordt doordat je er teveel mee bezig bent, maar er bestaat wel ergens bij sommige mensen (niet bij iedereen) een verband hier tussen. Dat is wat ik wilde aangeven. Maar dat kwam weer wat rotter mijn vingers uit dan dat ik het bedoel...

Dus meiden vergeet mijn verhaal en laten we morgen een feestje gaan bouwen, kom ik met emmertjes HCG van de Gyn terug en strooien wij die vrolijk rond...... En dan iedereen roze....

4. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Sam, wie is ze en wanneer is je verjaardag?

5. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ja da's nou weer jammer he... Net het voorstel ophouden gemist... Kom ik als spuit elf weer de bocht door.....
    Bekijk bijlage 95211

6. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden,

heb bijgelezen, maar niet alles onthouden ben ik bang...solly..;)

lindanna: succes morgen meis, ik duim voor een mooi knipperend hartje!

steffie: weer een nega test,...balen zeg, had ik niet verwacht meis!

kubus: bedankt voor de felicitatie en het gaat inderdaad erg snel hier!! veel sneller dan bij de eerste...gek eigenlijk he? maar het leven gaat ook gewoon door he met nog een kleine hier..;) balen dat je weer ongesteld bent meis....

wolfje: aangenaam..;)

euhm... ik vergeet vast heel veel, soooorry daar voor!!

liefs

7. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Sluit zich aan in de groephug!

8. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Ah joh, hier nog zo'n trage.. meid, ik weet dat je het niet zo bedoelde, en het is goed zo, we houden er over op (zoals 100 berichten geleden voorgesteld (overdrijven maakt de zaak vaak duidelijk))!

----------------------------------------------------------- = streep!

9. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Hmmm nog iemand vakantie of zit ik in mijn eentje te genieten van het heerlijke weer hier in bagger NL???

*switched naar ander onderwerp*

10. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Mijn IVF arts die het niet meer nodig vind ons door te behandellen en we het maar zelf moeten proberen.
    Dit terwijl de afspraak was 6x iui en daarna IVF.
    Nou heb ik contact gehad met onze huisarts die ons goed steund en vind dat we eerst alles goed moeten bespreken van hoe en wat en als dat niet werkt word ik door verwezen naar een ander zkh.
    Mijn verjaardag is op de dag van het gesprek voor de datum zie onderschrift.
    Als we moesten wachten hadden we pas in Oktober een afspraak...

11. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    * Is een echte troetelbeer dus knuffelt mee!*

12. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Lekker is dat zeg... Maar wel fijn dat je HA je super steunt. En inderdaad dan naar ander ziekenhuis. Wel raar dat ze dat dan niet meer wil doen... Al die verhalen die ik hier lees. Ik snap niet dat die artsen niet beseffen wat ze doen. Ze boren je droom de grond in zonder er ook maar 1 seconde over na te denken....

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Vandaag een afspraak gemaakt voor de tandarts vrijdag had maandag en dinsdag enorme kiespijn, hopelijk geen gaatje!!

14. BB10

BB10 Niet meer actief

Ja ik!!! Ik heb nog 2,5 week. Hoop wel dat het nog een beetje opklaart en niet 1 dagje tussendoor maar gewoon een paar dagen achter elkaar mooi weer.

15. BB10

BB10 Niet meer actief

*Brrr stopt haar vingers in haar oren, hoort het woord tandarts brrr*

16. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ja hier ook. Bleegh. Huis is nu schoon beneden en heb eigenlijk even geen zin meer om de rest nog te doen.....

Wil zooo graag op mijn bedje in de schaduw boekje liggen lezen..... Of ga op zoek naar een vissersparaplu en ga daar onder liggen. Hihi..

17. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Wel fijn dat je dan het weekend pijn vrij bent geweest.... :D

Okee lees het verhaal nu nog een keer en zie dat ik weer niet goed lees.... Hmmmm hersens veranderen in pap hier geloof ik.

Brrr tandarts, heb er zo'n hekel aan.

18. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Moet gewoon werken.. en heeft vanmiddag alweer heerlijk in de zon gezeten 8)

EDIT: heb het gewoon over mezelf, werkwoordsvormen zijn een beetje raar..

19. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Dames, ik moet nu echt dat A4-tje afmaken.. manlief moet ook nog en het moet vandaag worden ingeleverd.
    Knuffel voor allemaal en wellicht tot later op de avond!
    SMAK!

20. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Hier heeft het de hele dag bijna geregend en was het bewolkt. Tegen uur of 5 ging de zon pas schijnen... Dus schoot lekker op...

Hihi begrijp je wel hoor.....

Deel Deze Pagina