Ik ga er maar eens een eind aan breien. Ik heb het koud dus ik ga in mijn bedje tv kijken. Meiden tot gauw!
hoi...vergeet nog helemaal te vertellen dat de echo vandaag weer helemaal goed was! kleintje was heel lief met armpjes en beentjes aan het zwaaien en al bijna 4 cm!! echt lief!! nou, fijne avond!!
Inge gefeliciteerd met zoontje en mooie echo! Ik ga ook afsluiten, iedereen een hele fijne avond en welterusten!
Jeetje, dat is totaal niet netjes en dan druk ik mijzelf nog netjes uit! Staat het in je dossier? Want dan zou ik eens een algehele amnese opvragen als ik jou was. Hoeveel IUI's hebben jullie gehad?(reageer met mobiel, kan niet terug naar je onderschrift)
Super, wilde zijn/haar broertje natuurlijk even laten weten dat hij/zij ook blij is met zijn verjaardag...
Hi meis, Om eerlijk te zijn denk ik dat je de reacties zelf niet helemaal goed gelezen hebt Iedereen maakte zich in eerste instantie zorgen om haar en nu hoopt iedereen dat ze zich snel weer met positief nieuws kan melden. Een aantal meiden, waaronder ikzelf, hebben al eens afstand genomen van het forum. Zoals je kunt zien is dit zonder succes geweest Dat is het delen van ervaringen. Er zijn ook een aantal meiden waar het wel bij geholpen heeft. Wij kennen Zomaar inmiddels een flinke tijd en hopen allemaal dat ze heel snel zwanger is! Jammer dat je de berichtjes zo negatief leest en dat je je niet welkom voelt in dit topic. Iedereen is welkom en ik weet zeker dat niemand een negatief berichtje over Zomaar heeft gepost.
Hier ben ik het helemaal mee eens. We zitten hier allemaal met hetzelfde doel en af en toe een beetje lol tussendoor moet kunnen
Ik heb hem ook gemist!!! knufknufknufknufknuf Heerlijk om weer terug te zijn bij het nodforum!!!!! *knuffelt alle lieve meiden nog een keer extra* Nu ga ik de katten eten geven, douchen en nog even lekker boekje lezen in bed. Slaap lekker allemaal straks en tot morgen!