owww.....lief....moest naar de pedicure vandaar dat ik hem gemist heb..... heb nu paarse nageltjes Lindanna....the countdown has begon...
Straks als je in de bedje ligt...lekker relaxt gaan liggen je kan er toch niks aan veranderen.... wel lekker gaan slapen hoor al wordt dat moeilijk...maar heel ZP duimt met je mee dus het moet goedkomen
@muurbloempje, ja ik zou willen dat ik dat kon. We hoeven gelukkig pas om 13.30 dus kan nog even uitslapen..... Als ik vannacht dan niet slaap. @jozien, hoe laat moet ik klaar staan met mijn koffertje? En waar? Hihi
Brrrrr. Wordt spontaan misselijk. Denk dat ik gewoon boek ga lezen en dan hoop dat ik snel in slaap ga vallen. Ook dat ik niet al te misselijk ben want dat hielp gister niet echt....
geeft niets ik hoop dat voor alle mensen hier die nog vakantie hebben in NL dat het nog mooi weer wordt *geeft veel zonnestraaltjes weg* welterusten allemaal ik ga slapen xxxxxxx
lust je geen melk???? is goed voor je beeb hoor... nou tja je merkt wel dat ik graag wil dat je lekker kan slapen vanavond....anders ga je schaapjes tellen.....wahhhhahha sorry ben de leukste thuis vanavond
ik heb tijdens zwangerschap ook geen melk op...lust ik niet... wat ik af en toe wel dronk ik van friese vlag aardbei/kers melk...
hahaha ja zeker leuk...wou gister al gaan maar toen bleef het hier maar regenen dus vrijdag nieuwe kansen!
Ik lust wel melk, maar geen warme melk... Ben een hele rare daarin. Lief van je hoor dat je graag wil dat ik goed slaap. Als ik eenmaal slaap komt het wel goed. Zal wel paar keer wakker worden zoals de laatste paar weken, maar komt wel goed.... En ik zal wel schaapjes gaan tellen. Laat je morgen weten tot hoever ik gekomen ben...