NOD 1 -15 September 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Musty, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    Ha.. toevallig.. :) Hopelijk is het een goed voorteken.. ;)

2. jozien

jozien Actief lid

25 mei 2010
    282
    0
    0
    Zorgcoordinator bij mensen met een verstandelijke
    gelderland
    Roze Roze ik hou van roze, wij willen heel veel roze hier deze maand!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1:D

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Wat is het stil!

Doen jullie aan tempen of ovutestjes?
    Of wanneer jullie zin hebben aan de klus?

4. jozien

jozien Actief lid

25 mei 2010
    282
    0
    0
    Zorgcoordinator bij mensen met een verstandelijke
    gelderland
    ik doe de ovutestjes, tempen gaat bij mij heel lastig ivm onregelmatig werk. En sowieso ook als je zin hebt natuurlijk:)

en ja het is hier echt te stil aan de overkant :D

5. ProudMum

ik ga deze maand beginnen met tempen, kijken of het me lukt!

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    *strooit een emmertje hcg leeg*

7. ProudMum

Lief van je Musty, dankjewel!

8. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Ik ben vandaag ongesteld geworden :( Op naar ronde twee dus. Als mijn komende cyclus ook 28 dagen duurt dan zal mijn NOD 7 september zijn..

Ik wil graag ovulatietesten gaan doen, waar kan ik deze het beste kopen en weet iemand hoe (en wanneer) ik ze dien te gebruiken?? Sorry ik ben ik leek wat dat betreft hihii..

9. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Jammer dat je ongi bent geworden :( ik hoop dat dit een betere maand voor je wordt!

Ik gebruik de sensitest dipstick, ben er erg tevreden over!
    Ik gebruik ze vanaf dag 18 (heb een lange cyclus) elke dag en rond mijn verwachte eisprong ga ik zelfs naar 2 testjes per dag (namelijk 12 uur en 18 uur) en dan wordt ie donkerder zo'n 24 tot 48 uur voor je ei-sprong :D (bij mij heel duidelijk iig!)
    Maar bij de test zelf zit ook een hele duidelijke uitleg!

10. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Ik keek op dinsdagavond altijd lekker naar 60 baby's p/u, maar dat is er niet meer op... :(
    Heeft iemand nog leuke progamma's over baby's of zwanger worden die jullie aanraden? (mag ook uitzending gemist zijn :))

ik mag me altijd graag helemaal onderdompelen in alles wat met zwangerschappen en baby's te maken heeft rond deze tijd van de maand :p (lees: vanaf het moment dat ik niet meer ongi ben;))

11. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hier allebei.. we proberen wel sowieso 2-3x per week te klussen, maar dat komt er niet altijd van en dan weet je met de ovu-testjes tenminste wel wanneer je "moet"! Hier ook dipstick van sensitest, ik heb de hele cyclus door een streepje-dat-niet-als-positief-telt, maar ik zag wel een duidelijk positieve streep 1 dag voor mijn ei (bevestigd door temp).. dus ik ben tevreden!

12. ProudMum

Dipsticks van sensitest dus!

En ken je die van matcare ook?

13. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Nee, ken alleen die van sensitest :)

14. Marrr

Marrr Fanatiek lid

9 aug 2010
    1.458
    0
    0
    pffff.. is de maand al bijna om....:( Kan niet meer wachten..;) (en moet nog beginnen met deze ronde....:p)

15. Ghurabaa

Ghurabaa Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.236
    1
    38
    The Netherlands..
    Haha erg he? Ik had net een ovulatiebanner gemaakt, maar ik vond het toch echt te depressief om te lezen dat ik dan over 27 dagen (!!) pas kon testen, dus dacht: doe maar weer weg.. :D

16. jamejozie85

jamejozie85 Niet meer actief

nou daar zijn we weer, ik kom me hier weer bij aanmelden, al zou het toch deze maand rood blijven op advies van de vk, maandagnacht een miskraam gehad... even deze ronde rust, maarja wil toch een beetje meekletsen... en vanaf de volgende ongi, gaan we er weer vol tegen aan, dus deze maand mag van mij wel voorbij vliegen.. ohja dus hihi mijn zekerweten rode NOD is 11 september.... ( normaal moet je dus klussen op de juiste momenten, voor deze maand geld... klussen op de verkeerde momenten, ook een kunst apart...)

17. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Welkom JameJozie, en wat verdrietig dat je een miskraam hebt gehad! Sterkte voor jullie en daarna hopelijk snel een wondertje wat wel mag blijven..

18. mamv1

mamv1 Niet meer actief

@jamejozie
    Wat erg dat je een mk hebt gehad!
    Hele dikke knuffel!

19. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik kom me hier alvast maar aanmelden...ben nog niet ongie geworden, maar het zit er wel aan te komen!
    Want mijn temp is enorm gedaald!

20. ProudMum

Jamejozie, wij maken het samen gezellig hier he meis?

Deel Deze Pagina