Zooooo, ben weer bij. Nu even ego-bericht. Ik denk m'n ei te hebben gehad vandaag (weet niet zeker, heb geen ovu-testen) dus dacht te gaan klussen vanavond. (laatste keer was maandagavond) Wat zegt manlief? 'Ik heb nu geen zin hoor' en draait zich om om te gaan slapen... Ik ben echt zo boos geworden! We willen graag een kindje en dan op, waarschijnlijk, hét moment heeft meneer geen zin?!! Zegt hij 'nou ja, het hoeft toch ook niet persé deze maand?' Ik ben met stoom uit de oren naar de douche vertrokken, grrr :x Misschien kinderachtig van mij maar ik wil niet wachten tot volgende maand of die daarna, ik wil NU zwanger worden! Of het lukt is een tweede maar ik wil in ieder geval een kans hebben! We moeten er morgen vroeg uit, gaan kijken bij de Sail, dus ik heb tegen hem gezegd dat ik hem om half 7 wakker maak om te sexxen....gnagna. Trusten meiden, ik ga snel want over 5 en half uur is het al half 7...
Goedemorgen! Blegh, hier hoofdpijn, keelpijn en verhoging.Voel me ook echt belabberd! Marry, tactisch van je man haha! Mijn man wil niet weten wanneer het ei-tijd is, hoe spontaner hoe beter voor hem hahaha. Was je wel op tijd wakker vanmorgen? Gister en eersgister aan de klus geweest, vanavond effe niet denk ik, en dan morgen weer. Ik ga Joey aankleden en wegbrengen, dan begint vandaag weer een werkdag bij Kruidvat... Ennn voor ik het vergeet: Lindanna, SUCCES!!! bij de gyn! Las bij April over Odess en Kristel, hopelijk blijft jou dat bespaard!
Goedemorgen allemaal.... It's D DAY voor Lindanna.....(werd vanmorgen hier al wakker mee) SPANNEND!!!! Hier nog steeds bruinig verlies wordt er niet GOED van.....had al wel steekjes in mijn onderbuik....denk dat ik voor de zekerheid ff test vandaag...(gister mijn ovutesten ontvangen) want ik moet zeker mijn EI niet missen dit keer Iedereen een fijne dag.... @steffie...wat goed dat je gevoeld hebt...en fijn dat je heerlijk geklust hebt... Hopelijk is het bruine verlies dit weekend over dan kunnen wij er weer tegenaan LIEFS AND A BIG HUG VAN MOI
Ik wil me ook graag aanmelden. Mijn NOD is waarschijnlijk 2 september. Dit is pas ronde drie. Ben uitgegaan van een gemiddelde van de vorige twee rondes. Of is dat niet handig? Want als ik uit zou moeten gaan van mijn laatste ronde (24 dagen), zit ik in het verkeerde topic, hahaha. Vind het leuk om alle berichtjes van iedereen te lezen. Groetjes, Mama in spe.
Hoi mama in spe.... Welkom.... en klets lekker mee.... jij moet altijd uitgaan van je langste cyclus...dus 30 dagen!
Gooooedemorgen! Lindanna, Succes bij de gyn, duim voor mooi nieuws! Mama in Spe, welkom! Zolang je nog geen stabiele cyclus hebt, zou ik inderdaad het gemiddelde nemen.Succes! Truus, hopelijk voel je je snel weer beter! Senna, hoe gaat het?! Marry, grrr mannen!Hopelijk is de ochtend klus wel gelukt!Veel plezier bij Sail!
@Mama in spe Welkom @truus Beterschap! @sammie Hier is het goed, al wel een beetje zenuwachtig voor maandag...mijn vriend kan niet mee (kon geen vrij krijgen!) Dus nu gaat mijn moeder mee...en die vroeg l wat moet je in het ziekenhuis dan? Ehm...nou toen heb ik het maar verteld hihihi @lindanna Je mag vandaag eindelijk naar de gyn...spannend!! Hoelaat heb je je afspraak! @steffie Zo word je cyclus wel heel vreemd...hoop dat je gewoon alsnog op roze mag hoor!! @marry Zo ken ik er nog eentje...soms...grrrrr
God wat zijn jullie toch lieve meiden, maar ik denk dat ik met slecht nieuws terug kom. Ik ben vanmorgen wakker geworden omdat ik voelde dat ik bloedde. Snel naar de WC gerend en inderdaad bloed en slijm. Dus ik denk dat dit het weer was.... ZIt hier te janken. Baal zo verschrikkelijk. Hou nog een klein beetje hoop want ben nog wel misselijk en de pijn is eigenlijk niet noemenswaardig. Maar goed. Ik laat het wel weten als ik terug ben.... Of ik me weer hier aan mag sluiten of dat ik toch bij de april mamas mag blijven.
meid neeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dat mag echt niet! Sterkte meid en een dikke knuffel van mij!
Goede morgen dames. @Mary Inderdaad lekker tactisch, denk dat ik hetzelfde had gereageerd hoor Alleen ken ik dat probleem hier niet zeg maar. Heb je half 7 gered @ Truus Beterschap! Rot als je jezelf ziek voelt. En toch gaan werken? Respect!! @ Muurbloempje Geen idee of het mijn ei was hoor maar dan toch maar ff voor de zekerheid en het was leuk hihi Nu al 14 dagen overtijd pff... Ik ben benieuwd wat jouw test zegt! @ Mama in Spe Welkom! En inderdaad uitgaan van je langste cyclus @ Senna Ja was weer ff bijlezen. Succes bij het ziekenhuis vast voor maandag. Wat vond je moeder ervan? @ Lindanna...NEE Dit meen je toch niet. Schat toch. Zit hier zelf met tranen in mijn ogen. Hoop zo dat het goedkomt! Bah...heb geen woorden. Dikke knuffel Hier vannacht wakker geworden van krampen in mijn baarmoeder. Was maar even en daarna niks meer gevoeld. Vanochtend dacht ik ongi maar helemaal niks....