Ik lees tussendoor ook veel over slecht slapen. Ik heb dat zelf ook weleens en neem valeriaan druppels (homeopatisch) misschien helpt dat voor jullie ook? xxx
Ja ff snel alles gelezen hihihi Dank je...volgens mij vind die het wel leuk! Nou ik zal nou echt de post gaan doen...begon zopas te regen en te hagelen...nou dan ga ik echt geen post doen hihihihi
peekaboo *leegt een betonmolen met HCG* (mag wel na de mvm test) @ senna, meis zie in je onderschrift dat je maandag je HSG hebt, succes!!
Halloooo meiden! Daar ben ik weer even, na een paar dagen kermis.... ben stukkie kapottie! Pfffooeeee maar wel een paar heeele leuke dagen gehad! Hoe is het hier? Wat heb ik gemist?
Oh nee lieverd! Hoe gaat het nu? Veel bloed? Wanneer zou je de echo krijgen? Megaknuffel voor jou meis!
nou mijn test gaf een heeeel licht streepje....nou maar volgens mij kan ik nu nog nooit mijn EI krijgen.....zit op de 9e dag...dames wat vinden jullie...heb ook maar 14 testen bestelt.....pfffff als ik nu moet doorblijven testen heb ik te weinig.....advies?
Ik persoonlijk zou zeggen...klussen....en dan overmorgen weer een test doen...normaal blijft sperma toch 2 dagen leven. Is een idee he...ik denk dat ik het zo zou doen
owwwwNNNNEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE dat mag niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! weg weg weg weg weg weg weg weg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! blaas blaas blaas blaas blaas!!! meisje toch....gelukkig ga je naar de gyn zometeen, dan hoef je ook niet langer in spanning te zitten.....ga onwijs voor je duimen, was het rood bloed???? onwijs dikke KNUF
BB kent me goed Klopt dat ik wat stiller ben de eerste 2 weken ja... En heb net een heeeeele lange kermis achter de rug (10 dagen kermis hier, 4 dagen in mijn geboortedorp) Ben niet elke dag geweest hoor, haha! Sammie: natuurlijk heb je niks verkeerds gezegd! Ik geloof alleen dat de testjes wel goed zijn, heb er vanmorgen nog eentje gedaan om te kijken of ik niet weer een 2e streepje kreeg: helemaal blanco.... testjes waren dus echt wel goed
Jawel... Heb mezelf af en toe lekker voor lul gezet daar (oeps, kan ook niks meer hebben qua alcohol )