Ohh meisje wat erg voor je heb er geen woorden voor. Moet echt vreselijk zijn...Ook een dikke knuffel van mij!!!
Dank je wel. Voel me nu behoorlijk kut, maar goed, het is in ieder geval wel bewezen dat ik zwanger kan worden en dat helpt ook wel een beetje, nu nog een bison baby. Denk dat ik dat spul maar eens groot ga inslaan....
rook jij er maar eens flink op los.......mijn zegen heb je... enne gelukkig hoef je niet opnieuw kennis te maken met je nieuwe NODTOPIC......wij zijn er allemaal voor je....... knuf
Lindanna, wat erg!! Ik zit nog wel niet zo lang hier op het forum maar ik leef heeeel erg met je mee. Ik zal voor je duimen! Groetjes!
BB10 knuffel meis...wat rot zo lang wachten! Ik weet het...wacht nu ook nog op afspraak.... Linadanna....oh nee wat erg...knuffel meis. Lydia adem in adem uit hahaha, is al heeeelemaal besproken...ze kreeg van niemand bijval...... Ik ga eens eten koken, al weet ik niet wat....pffffff.... Groetjes, Miranda
wat eten we vandaag... Wij eten lekker aardappeltjes, met snijbonen en karbonade...mmm! ach lieverd, wat naar! Je kunt dan wel zwanger worden, nu hoop ik dat je snel zwanger blijft! s6 meid, knuffel!!! meid, wat ontzettend balen voor je! hoop voor je dat er heel snel iemand uitvalt!!! Welkom... tja de meningen lopen daarover uiteen...de een neemt de gemiddelde de ander de langste... hoop dat je snel zwanger mag zijn! s6 Jazeker, super dank je!!! Heb echt genoten en ben heerlijk bruin haha! Was geweldig! Ik wens je alvast een hele fijne vakantie toe!!!
Gelukkig laat het niet lang op zich wachten om door te zetten. All hell broke loose net... Goeie dag dan... Effe vraagje, zouden jullie dit vertellen aan familie of houden jullie dit voor je? Oke en nu weer wat anders. Heb totaal geen zin in koken dus ga lekker naar de Turk. Hmmmm Lang geleden... Verder sinds van de week verslaafd aan de spelletjes op Hyves... Leukkkk....
zo effetjes gesmokkelt ik lees later wel de 35 pagina's bij hoor, pff ik heb nog niks gedaan in huis en vriendlief komt vanavond thuis en t weekend zijn we uit logeren bij me beste vriendin, is dan jarig en woont in den helder, wij in sellingen dus dat is aardig ver om even op en neer te rijden... dus niet teveel kletsen dit weekend hoor dan heb ik zoveel om bij te lezen pffff.... maare dames ik ben helemaal happy!!!! vanmorge nog naar de vk geweest urine meenemen om te kijken of het HCG er helemaal uit was ( heel raar eigenlijk zo neg. test mogelijk is het beste) maar dus je raad het al.. helemaal negatief... en de vk gaf al groen licht om deze ronde weer actief te gaan klussen !!!! komt net goed uit want waarschijnlijk dit weekend eitje!!!! ohh ik mijn dag is helemaal goed!!!!!