Melkvee.. maar ik zie je handtekening :x Ik ga snel verder lezen, maar wil je alvast een dikke knuffel geven!
Wij hebben wel goeie band met de familie, maar voel me zo lullig. Mijn moeder weet het wel dat we zwanger waren dus die moet ik het zowiezo vertellen, maar de rest weet ik niet. Vind het zo stom. Snap je??
Moet gewoon lachen om je bericht. Melkvee, maar zie je handtekening. En ik denk huh waar heeft zij het over... Dank je wel alvast voor je dikke knuffel.....
ben benieuwd of jullie nog geklust hebben.. Ik snap je wel hoor.. grr, mannen! Gelukkig wil mijn mannetje ook dat ik NU zwanger raak, dus die laat geen kans schieten
He Heitje, leuk je nog ff te zien.. je hebt van alles gemist.. maar wij jou ook hoor! Ik ga zo maar eens mijn eerste ovu-testje van deze ronde doen
Welkom op dit leuke forum! Ik zou je langste cyclus aanhouden voor de NOD (maar hier spreekt de NOD politie). Natuurlijk wel eerder beginnen met klussen, je wilt je ei niet missen als het toch al heel vroeg komt
Oh, wat lastig.. ik zou denk ik voor mijn eigen kids gaan.. of misschien 50/50? Of.. als je toch stopt met roken , dat geld apart leggen voor je kids? Nee, ff serieus, ik zou in elk geval een gedeelte voor je eigen kinderen opzij leggen!
Jeetje 14 oktober.. dat zou pas over 2 maanden zijn . Was er de eerste keer ook zo'n enorme wachtlijst? Fijn dat je nu in elk geval eerder mag komen..
slecht en jammer.. maar ik begrijp het denk ik wel (zelf gelukkig geen verslaving).. misschien dat je over een paar weekjes wel kunt stoppen? Onafhankelijk of je zwanger bent of niet.. maar goed, voor nu.. stoom maar ff lekker, hoor!
Hihi, ja, ik zie nu dat het er een beetje onlogisch stond Ik ben blij dat je nog een beetje kan lachen..
Tja, gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Wat vind je stom om het te vertellen terwijl ze het niet wisten, daar zou ik het niet voor laten, als jij het fijn vindt om het te vertellen dan zou ik dat gewoon doen.. snappen ze vast!
Oh, bijna 2000 berichtjes.. word je dan weer iets? (van VIP member naar iets anders.. bedoel ik)! Ovu-test was trouwens negatief.. zo negatief heb ik 'm nog nooit gezien..
Zo Jessie is weer bij Volgens mij bij 2500 wordt je elite en dan pas bij 5000 dan wordt je expert dacht ik. De vorige keer kon ik binnen 2 weken bij de gyn terecht en dan lopen je afspraken na gelang je cyclus. Nee dit was echt even een tegenvaller. Maar de gemoederen zijn weer bedaard. Ik heb de hele middag in de tuin gewroet dus ben al mijn energie weer kwijt. Vanvond lekker met de beentjes omhoog!
Haha, ja dat quoten werkt voor mij het best.. anders vergeet ik alles weer En dan zit ik ook sneller aan de 2500 Maar fijn dat de gemoederen weer bedaard zijn.. mocht je nog energie over hebben.. onze tuin moet ook nog (totaal gereviseerd worden, dus iets meer dan een middagje werk)
Haha dacht jij dat mijn tuin klaar was dan?!? Nee, hier moet er ook nog een aantal daagjes gewerkt worden want nu is hij 2/3 af denk ik. Zucht........ dus als er nog mensen zijn met tijd over?