NOD 1 -15 September 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Musty, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jozien

jozien Actief lid

25 mei 2010
    282
    0
    0
    Zorgcoordinator bij mensen met een verstandelijke
    gelderland

dan moet ik nog even, wanneer wordt ik wat anders? van member naar?:D

2. BB10

BB10 Niet meer actief

Van menber naar vip denk ik? maar wanneer????;)

3. jozien

jozien Actief lid

25 mei 2010
    282
    0
    0
    gelderland
    :Dnou dan zal ik nog maar es flink berichtjes plaatsen:D
    ik wou altijd al eens een VIP zijn:p

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wij hebben hier net heerlijk gegeten &ik ga nu maar eens op de bank hangen en was zappen.

Wat is het vervelend om te wachten tot je vruchtbare dagen nou eindelijk eens komen :D. Mijn ovulatietesten staan klaar. Die ga ik echt gebruiken deze maand!

5. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Pff ben kapot! Echt constant doorgewerkt aan het speelgoed sorteren en controleren niet normaal meer. Maar ja, je haalt het dan ook letterlijk overal boven om alles weer compleet te krijgen.
    Ondertussen 6 dozen weggooi verzameld, drie overvolle speelgoedkisten verkoop en dan hebben we nog negen kisten speelgoed waar ze nu nog mee spelen over.
    Moeten nog alles afwassen en zo maar het ergste is gebeurd. Lego gaat zo de wasmachine in.

Als we tijd hebben straks nog eventjes van alles wat verkocht mag worden een foto maken en dan plaatsen maar. Kleding is ook gesorteerd en ook daar maar ff foto's van maken ;)

Maarrr nog steeds geen ongi :)

6. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    He meiden,

Hier net kipschotel op. Eigenlijk is het ook niet te eten. Dan heb ik er ineens zin in en dan heb ik het op en vraag ik me af waar het nou goed voor was.....

Hier nog nieuws???

Liefs

7. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Dag lieverds!

Heb weer een beetje bijgelezen, maar ben de helft alweer vergeten dus vergeef me als ik iets over het hoofd zie...

@ Lindanna: Meis wat erg :( Heel veel sterkte en een dikke knuffel!
    @ nieuwe meiden: Welkom! Heel veel succes met het zwanger worden en klets lekker mee zou ik zeggen!
    @ Heitje: Lief Heitjedinnetje! Lang niet gezien :D Heerlijk dat je bijna op vakantie gaat zeg!
    @ BB: BBdinnetje!:D Wst verschrikkelijk balen dat je pas zo laat terecht kon zeg :( Kan me voorstellen dat je daar een flinke jankbui van krijgt. Het duurt allemaal al zo lang met dat wachten steeds, dus natuurlijk wil je zo snel mogelijk! Ben blij dat het uiteindelijk toch iets eerder kan!
    @ Lydia: Ik was gisteren geloof ik net zo opgefokt als jij :D Zat zowat te shaken van woede achter de laptop. Jammer dat iemand die net komt kijken en zich niet welkom voelt ons zo de grond in trapt. Niks aan te doen, even slikken en weer doorgaan :D Wij weten dat we het niet zo bedoelen en dat we elkaar allemaal heel lief vinden!

De rest ben ik echt vergeten en ga het niet nog een keer lezen :D

Ongie alweer wat minder hier gelukkig. Weer wachten op ei... en dan op nod... en dan begint de hele riedel van voren af aan... Heerlijk dat proberen op zwanger te worden! :D

8. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Hoeveel dozen?? Mijn hemel.. Maar goed schiet dan lekker op met de inkomsten. Hihihi.... Hier af en toe ook ineens de neiging om alles te gaan verkopen. Heb nog steeds boeken op Marktplaats staan. Heb eigenlijk al goed bod dus daar maar eens op reageren. Hihi....

En goed hoor nog geen ongi. Hoop dat die ook echt niet gaat komen. Hihi.... En hij komt ook niet hoor. Jij neemt gewoon mijn plekkie daar in....

Knuf

9. Kubus

Kubus Fanatiek lid

6 jul 2006
    4.212
    0
    0
    Zuid Holland
    Daarom vind ik koken alleen maar leuk als het echt uitgebreid is en ik er van kan genieten met familie of vrienden. Dat standaard eten van doordeweeks kost meer tijd om klaar te maken dan om het op te eten... ;)

10. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Dank je wel...

Fijn he dat zwanger worden. Vroeg me vanmorgen echt even af waarom we dit ook alweer doen.. Had echt ff zoiets van als het iedere keer zo gaat dan laat maar.

Hier even maandje rust, gezellig met condooms in de weer, en dan er weer volop tegen aan...

Liefs

11. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek

Nee dit was van de Turk, als ik hem zelf zou maken zou ik het vast lekkerder vinden dat van hun, maar kon mezelf er niet toe zetten om te gaan koken vandaag. En had afgelopen dagen al schandalig gezond gegeten dus mocht wel van ons. Hihi

12. jozien

jozien Actief lid

25 mei 2010
    282
    0
    0
    gelderland

erg he dat wachten... maar lang niet zo erg als na de eisprong wachten op je NOD of niet....;)

13. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Meiden, ik heb geprobeerd om 15 pagina's bij te lezen op mijn mobiel maar het is echt geen doen!!!

Lindanna, ik wil je een ontzettende dikke knuffel geven meis! Wat ontzettend balen dit!

14. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Dank je wel meid. Hoe is het met jou dan? Jij kwam toch ook bij de april mama's vandaan?? Pff dat is wel een erg slechte maand geworden zeg....

Ja is inderdaad niet te doen he op de mobiel... Lezen gaat nog wel, maar reageren lukt ook bijna niet....

15. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Trouwens, kreeg berichtje via Zomaar dat Liane in het ziekenhuis ligt met uitdroging. Weet er niet meer van, maar dacht dat jullie het wel wilden weten.

EDIT: En het mocht gepost worden... Via via dat wel. Hihi

16. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Ohh God arme Liane! Dus toch niks geholpen tegen de misselijkheid. Leef met der mee de arme meid...als je nog iets hoort geef der maar een dikke knuffel!

Zouden kinderboeken ook verkopen? Heb trouwens zelf ook nog het een en ander aan goede boeken mmm misschien Marktplaatwonder even worden haha

17. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Doe ik, zal het zomaar doorgeven....

Zie hier in de buurt (kijk altijd even bij kijk in uw wijk) heel veel kinderkleren staan dus ik denk best dat die goed verkopen.....

18. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Lindanne, klopt ik heb er even meegekletst. Helaas van korte duur!
    Had mn zwangerschapsdagboek al gekocht. Die heb ik maar ver weggestopt in een doos. Pas na de echo komt die er pas weer uit.

Idd, lezen gaat wel maar reageren....

Hier gebakken eitje gegeten. Had geen puf om te koken! Zo op zoek naar hoesttabketjes, wilde ze meenemen van t werk maar was zo blij dat ik naar huis kon dat ik ze ben vergeten hahaha

19. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Net als hier dus...

Heb ook net nieuw zwangerschapsdagboek besteld. Dus die blijft lekker in de verpakking. Had ook boek gekocht over zwanger zijn, die kan ik nog wel lezen denk ik, lukt het niet gaat die ook ergens diep weg.....

Hihi... Hier ook van alles vergeten. Schiet lekker op. Ga op 1 dag wel 3 keer naar de supermarkt...

20. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Hier wordt het boterhammetjes, heb geen zin te koken voor 2 en we zijn te druk om iets te gaan halen.
    Denk als ik zo om me heen kijk toch niet dat vanavond al alles op internet staat. Misschien was dat iets te over gemotiveerd van me haha.
    Heb nog steeds van die vage buikpijnen heel irritant en misselijk man vandaag had ik niks gegeten puur bang voor te spugen. Maar het broodje van 2 uur geleden zit er nog in

Deel Deze Pagina