Nou ik ga de deur niet meer uit haha, morgen weer een nieuwe dag tocH? Idd, gewoon lekker opbergen dan hoor! Welke had jij gekocht? Hier de nieuwste van Marianne Amelink.
Ik vergeet meestal behoorlijk essentiële dingen. Dus ik moet meestal wel terug. En we wonen buitenaf dus ook nog eens eindje rijden ook nog.... Ik heb het dagboek van Pauline Oud gekocht en een boek In Verwachting wat kun je verwachten, heb een app op iphone van die schrijfster en daar stond al veel interessante info in dus heb ik die maar gekocht.
Nee ik denk inderdaad niet dat je zwanger bent hoor..... Dus het duurt nog een week voordat we kunnen bewonderen wat je allemaal te koop hebt. Hihi....
Volgens mij bij 500.. en dan ook bij 1000.. ff zoeken en gevonden: Junior Member 0 Member 100 Senior Member 500 Vip Member 1000 Elite member 2500 Expert member 5000
Shit! Het ging natuurlijk niet zo goed.. maar dit is echt niet best.. ik hoop dat haar beeb er geen hinder van heeft en dat ze er zelf snel weer bovenop is. Beterschap Liane!
He meis! Leuk je weer te zien.. reden is minder leuk Ik zal maar niet vragen hoe het verder met je gaat..
Toch weer spannend dus.. ik duim voor je hoor.. ook als je hier niet bent! Breng je mijn beterschapswensen over aan Liane? Balen is het hier net gezellig druk.. moet ik weg.. maar naar real life vriendinnetje.. dus ook erg gezellig!
Hé Zomaartje! Je komt geen goed nieuws brengen meisje. Wens jij Liane veel beterschap! Enne hoezo verslaafd
broodje maar op straks zak chipssssssssssss aangezien ik nu 9 week ga dansen lijn ik dat er wel af ook al ben ik maar 50 kilo
antares , hihi ja weet ik maar kon t niet laten om er op te reageren indd kubus ! ik wist niet wat ik zag !!! maar door dat soort mensen word/werd ik dus gebanned ! snappiej ! en over de berichten ... ik ga niet meer omhoog haha ! ohjee dacht al waar is liane ... pfff das klote ! hopen dat ze snel weer opknapt ! ( DIKKE KUS VOOR LIANE ! ) hee zomaar !!! kunnen we je lekker de grond instampen OLÉ ! haha grapje meis.. als je terug leest weet je waarom ik dit post ! lief dat je ons op de hoogt houd ! 50 kilo ? das ni veel .. ik duim ook voor je ! en wens liane beterschap