YouTube - Sond Danswedstrijd 14 dec 2008 Kampen latin Martine en Lambertus met de professionel jongen. is gay maar lache is voor ons bij winkelweek. doen we dat van tv na. van elk bedrijf doet iemand mee met een professionel danser of danseres gister aaf quick step geleerd. word straks echt een plank van die heupmoves
Luckey is ook zwanger van het topic 1-15 aug..zelfde als Liane....maar is ook misselijk houdt ook niks binnen...
luckey was/is ook elke keer heel beroerd @ heitje... heitjeeeeeeee! nog even en dan vakantie vieren! @ bb10 *extra knuff* @ iedereen knuffs!
yes de jaar tallen zijn nu alleen veranderd en ik wil nog meer vriendjessssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
he zomaar! ik heb al veel over je gelezen ik heb ook altijd veel geel verlies na mijn eisprong, dus voor mij heel normaal
lekker *zwaait even gedag* marktplaats idd en via bol ook! ze hebben ook altijd veel te veel speelgoed he? pff hier ook hoor! fijn dat je de testen al in huis hebt nu de vruchtbare dagen nog Doe waar jij je goed bij voelt meid!
Sammie en wolfje: bedankt voor de felicitaties!! lindanna: oo..nee, je banner....meis, wat vreselijk...dikkke knuffel...ik weet niet wat ik moet zeggen.. truus de mier: echo, inderdaad weer een opluchting...heerlijk om de kleine weer te zien.. tot nu toe is het steeds zo ontastbaar he? steffie: misschien je eitje? ja, misschien dan inderdaad een cyclus overgeslagen? zou kunnen... hopelijk snel duidelijkheid meis! jessie: hoe ik kan vergeten te vertellen over de echo? euhm.. dat weet ik ook niet meer...hahaha...zw-dementie? bloemm: fijn dat je ongi weer de deur uit is!! marry: hihihi....moet stiekum wel lachen om je klusberichtje... zo herkenbaar... manlief had hier ook vaak op het moment supreme geen zin.. uiteindelijk heb ik me er maar bij neergelegd en geklust wanneer we allebei zin hadden.. in die maand raakte ik zw...toeval? zou kunnen... mama in spe: welkom! senna: thanx! lief van je, ben ook erg blij en dankbaar dat het weer allemaal goed is! heitje!!!! hoe was t? mbongers: welkom hier! lydia: ben het helemaal met je eens w.b.t. butterfly... vreemde reactie over zomaar..? alsof wij haar niet kennen? iedereen is hier altijd zo begaan en hartelijk! bb10: kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent....pff.. je wacht al zo lang he?.. dikke knuff meis! lindanna: lees net je berichtje over de gyn... wat k*t meis.. echt.. nogmaals dikke knuffel..enneuh, lekker even aan de paf en de zuip hoor! even bijkomen he?.. jamejozie: fijn dat je er weer voor mag gaan meid! jozien: lekker doortypen, word je vanzelf een VIP! liane: agoss... uitdroging...het klonk al zo heftig allemaal.. sterkte meis, mocht je dit lezen.. zomaar: welkom terug!! en de echo heb ik nog niet in kunnen scannen...kabeltje is kaduuk... maar hij is mooi hoor!! heb je uitgenodigt als vriendje.. hier ook enorm veel afscheiding sinds ik zw ben.. hoop voor jou hetzelfde meid! muurbloempje: vriendjes worden?.. musty: knuff terug! hoe is het? zag je buik voorbij komen.. is al groot he?.. zo..he he.. weer helemaal bij! hier gaat het allemaal wel goed.. heel sjaggie.. mannetje kon er gelukkig wel om lachen.. heeft net een bakkie thee voor me gemaakt, dus voel me al een stuk beter.. o ja: hier nog een emmer vol met HCG!!!!