NOD 1 -15 September 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Musty, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

ingef jammer hoop gauw de echo te zien.

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Wil ook vriendjes erbij!

3. jozien

jozien Actief lid

25 mei 2010
    282
    0
    0
    Zorgcoordinator bij mensen met een verstandelijke
    gelderland
    *pakt zoveel mogelijk HCGtjes*:D

4. Irissimon

jaja heb beetje geld, kheb vrienden. geen rijen dik maar mensen die je niet laten stikken.

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa vriendjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :p

5. Irissimon

ikke al wel vliendje van jouw or:p
    meliggggggggggggggggg komt niet vaak voor in deze 2 week

6. Irissimon

hey sennaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

gaat ie met jou

ja deze gek is der weer whoehoe

7. jozien

jozien Actief lid

25 mei 2010
    282
    0
    0
    Zorgcoordinator bij mensen met een verstandelijke
    gelderland
    ik wil best vriendjes worden met iedereen hoor;)

8. Irissimon

kben benieuwd

9. Irissimon

lindannaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lieverd ;)

10. Zeepaardje

Zeepaardje Niet meer actief

oh meiden morgen lekker naar walibi zoooo zin in!!!

11. Irissimon

morgen en zaterdag werken. volgende week 4 dagen en dan week vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee jahahah

hopelijk niet na omi dokter :( moet dan ook nog miep worden

12. Irissimon

heb een vreet bui pfffffffff alles is lekker

13. Irissimon

slaapt iedereen.....

ben nogal spraakzaam geloof ik oeps

14. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Jij post zoveel dat ik nieteens meer weet waarop ik het eerste moet reageren!

15. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Jaaaa was ik weer, schoonzusje kwam ff langs. Dus moest jullie ff verstoppen. Hhihi.. Heb het nog niet verteld. Morgen gaan we samen naar de stad. Dan maar ff momentje zoeken...

@ingef, helaas drink ik eigenlijk nooit, maar roken als de beste dus dat komt wel goed.... Morgen ook biefstuk eten denk ik...hihi... Misschien toch maar fles witte wijn halen. Hahaha even uitleven....

@verder weinig te melden.

Zomaar gaaf samba dansen...

@ de rest heb eigenlijk niet helemaal mee gelezen, maar toch niets spannends over het hoofd gezien??

16. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hey zomaaaaaaarrrrrr
    Hoe is het met jou

We miste je al!

17. Irissimon

mondje dicht hier dan maar

jullie meoten me straks een paar dagen missen

18. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    Hey dames!

Ik ook hier! Ik lees voornamelijk mee, gaat zo snel met jullie. Morgen eerst lang weekend weg met zoonlief (bijna 1). Daarna zal ik es wat gaan reageren (hoop ik).

Groetjes!

19. jamejozie85

jamejozie85 Niet meer actief

:$:$:$:$ ik ben gewoon 15 pagina's genegeerd

okee okee ik was ook niet helemaal netjes, vond mezelf ffe heel belangrijk, wilde op heleveel quaoten, een verkeerde knip en plakactie... alles weg...

allereerst lindanna een hele hele hele hele hele dikkkkkkkke knuff, misschien een beetje laat, maar beter laat als nooit

enne ehh de rest ben ik een beetje vergeten wat ik wou zeggen,
    had iemand het niet nog over mooi weer, ik wil mooi weer, ik wordt schijtziek van al die regen bah bah

met wie mochten we mee naar italie ?? heb je nog plek over ???

ehhh lindanna je had het over wie vertel je zoiets, nou ik heb het nu vrij veel mensen verteld, maar dat kwam ook door de omstandigheden... beetje uitleg misschien, maar er was hier het afgelopen weekend het grootste waterpolo toernooi van nederland, waar ik dus heel logisch geen zin in had en heb afgezegt, heb het dus mijn damesteam verteld, waar vast wel weer over geroddeld is, dus nu weten meer mensen ervan als eigenlijk nodig was... maar aan de andere kant heeft het wel heel veel steun gegeven....

ohja enne over het wel en niet verslaafd zijn aan zp en zwanger worden.... het kan ook anders om, heb mij een ehh toen aangemeld hier... en een hele poos niks mee gedaan... had zoiets van goh, zie wel hoe het loopt... nu ben ik zeg maar 3 maanden echt hier actief ( elke dag minimaal, vaak smorgens en savonds...) en ik werd zwanger hihihihihihih

ohja als iemand die plakbeebielijm heeft gevonden... wil je het dan met mij delen ?????

zo gaat er nou nog iemand mijn verhaaltje van 15 pagina's terug lezen en reageren...was en ben helemaal happy....

okee ik ook groninger ( geimporteerde groninger hoor) dus ik ben wel benieuwd waar precies... woon namelijk ook onder in groningen, tegen de duitse grens....

20. Irissimon

ja gaat wel ja. nu melig zoals jullie merken. maar kan nooit lang duren dat de depri tijd weer komt.

Deel Deze Pagina