sms van liane ze hoopt dat ze zaterdag weer naar huis mag. bedankt iedereen voor de knuffels en zo voort. en natuurlijk hoe het met mij is hihi.....
Hey jamejozie Hoe is het met jou? Las dat jullie weer groenlicht hadden van de gyn Dusse maar aan de klus hihihhihi @groningen Mijn opa is daar geboren, net als een heleboel met de zelfde achternaam als ons hihihih Allleen de kinderen en kleinkinderen (ikke+broertje en nichtjes) niet
Jaaa euuuhhghh sorry, Had zelf ook even ego momentje. Hihi... Maar goed man dat je geen HCG meer hebt en je door mag... Laat je het stucwerk wel aan de muur zitten. Hihi Hier helaas niet het geval. Wij moeten nu maandje op droog brood en dan mogen we weer. Dus is een rustige maand. Geen stress met testen...
Aaah doe maar terug sturen dat ze een lieverd is en dat ze zich snel beter moet voelen... en dat het hier weer beter gaat. Eerste schok is voorbij...
Liane heeft echo gehad en de beeb maakt het goed. en ze duimt voor mij ivm gele afscheiding wat ik anders niet heb
zal eens kijken of ik het op de foto krijg morgen?.. nu lukt dat niet,,, door de flits zie je niets..
@jamejozie en genoeg antwoorden gehad?? hihi @zomaar, en jij maar sturen dat je toch echt niet meer ging reageren hihi. @spelletjes, ben helemaal verslaafd aan zeus en ook aan cleopatra. En online tegenwoordig aan de spelletjes op Hyves....
verslavend komt omdat ik nu melig en vrolijk ben. zodra ik depri voel zie je mij hier niet. miss alleen lezen. verder niks