lijkt me een heel goed moment om te starten met een flinke borrel meis!! lekker fruitig roseetje of zo? en inderdaad effe een biefstukkie... verwen jezelf maar eens..
Heb alleen cava in huis of bubbel rose en om die nou open te trekken. Morgen misschien..... Of eigenlijk ga hem nu maar openmaken. Kijken of het wat is....
Super dat het met de kleine van liane goed gaat Hopelijk knapt z zelf ook snel op en kan ze alles binnen houden! @online spelletje op hyves Die zijn zeker verslavend! @
jij mag ego zijn hoor... dat is niet erg... ik ga nog heel heel heel veel knuffs geven... nou dat zei de vk dus ook eerst tegen mij van.. alles moet eerst tot rust komen.. etc etc dus pas na de volgende menstratie mag je weer proberen... wilde dus vandaag urine controlen en nu magt dus wel... beetje vaag maar mij hoor je niet klagen.... maar ik geef je nog een....
solly maare dames jeetje wat kletsen jullie veel.. pff bijna niet bij te houden.... aangezien ik in het weekend nooit op zp ben... hoeveel pagina's moet ik dan lezen maandag 100 ofzo??? hihih had toch nog niks te doen maandan... maarja 13 mensen zijn er nu ook bezig