Hoop dat liane zaterdag weer naar huis mag! Vriend ligt al in bed, dus ik ga ook maar! Anders valt ie straks in slaap, en dat moeten we niet hebben. Spreek jullie morgen weer! Welterusten allemaal
gewoon inhaken hoor!! als ik een paar dagen niet ben geweest vind ik het ook niet te doen.. vraag dan gewoon altijd even om een up-date..
alle dames die op bed gaan.. weltruste.. ik ben er nog wel eventjes tot mijn vriendjelief thuis is.....
thja dat is ook een idee... pff ik zou al 2 uur geleden de hondjes uit gaan laten... ga dat maar eerst even doen denk ik ze staan ondertussen wel op knappen.....
Zo heb snel ff shag gehaald voor man, anders ging hij naar bed en dat vond ik neit gezellig. Hier zelfs de champoepel rose in een fluut gedaan. Op de volgende tsjing Proost meiden.....
nou... tot morgen allemaal dan maar!! zit hier op rtl5 naar speed 2 te kijken.. al voor de derde keer.. blijft spannend...hahah.. liefs
Dat is ook wat. Iedereen vlucht terwijl ik hier een klein (heel klein) feestje probeer te bouwen. Fraai is dat....
nou ze liggen ehm te doezelen.. tot ik in de benen kom en dan breekt alle hel los... en dan zijn het maar jack russels..
Ja ik ken het... Hier 1 jack russel en een kruising herder schapendoes en nog van alles... Maar als alleen de JR opstaat is het al hel hier... Hihi. Leuke hondjes....