@Heitje hoe is het met je meissie??? @Lidana, en met jou?? Ik hou het hier wel in de gaten hoor, maar kom weer spieken tijdens de NOD dagen.
Uiteindelijk gisteravond geklust, was gisterochtend zelf echt te moe! Sail was erg leuk! Nu snel verder lezen!
Lieve meiden hoe gaat het hier?? Alweer een maandje verder pfff....balen zeg....ik blijf voor jullie duimen en kom af en toe meespieken of mijn vriendinnetjes eindelijk een keer op roze mogen! Knuf!!!
Meiden ik wilde graag bijlezen maar moet weg dus het lukt me echt niet! Ben vandaag waarschijnlijk niet meer in de buurt van internet dus tot morgen weer!
Goedemorgen! Nog leuke plannen voor vandaag? Hier staan de kinderboerderij en het speeltuintje op het programma. Voor de rest lekker niksen haha!
JAMIEJOZIE! ik heb t wel gelezen hoor je berichtje ! helemaal super dat je weer mocht beginne ! en nu indd samen met ons allemaal naar een super! plak! beeb !!! (sorry dak ni gereageerd heb ) welkom bloem ! ( nr 2 ) nog een dikke beterschap voor liane ! gaat goed zo met de vriendjes ! ghe ghe jamie , 100 bijlezen denk wel meer ! haha hier : denk dat ik een lange cyclus ga krijge ... heb ovutest gedaan en heb er nog NOOIT zo'n lichte (bijna niet te zien) streepje op gehad .. dus denk dat mn ei nog wel ff op zich laat wachten .. ben me trouwens toch een potje misselijk de afgelopen dagen ?! ( als ik da nu es eind van mn cyclus had ) ga zo lekker zwemmen met mn zusje/neefje /broertje enz.. in de tongelreep lekker lindanna , ja lekker nr is dat he : airplaines .. hoi charmed .. ja maar september word onze maand !! ( zeg ik hoopvol voor mij en iedereen hier ! )
hey lydia lekker zwemmen!...ik doe dat bijna nooit meer...voorheen trainde ik 2x per week...en zaterdag een wedstrijd...maar nou helemaal niet meer
Goede morgen Sorry, heb niet alles terug gelezen. Ben gister nog tot laat opgebleven voor die spullen en is nog niet eens de helft voor diegene die nieuwsgierig zijn Advertenties van vandaele uit Borgloon , Buitenland - Marktplaats.nl Lydia, ik krijg zo steeds het donkerbruin gevoel dat we elkaar al kennen...heb je ooit paard gereden? Als het niet zo is verwar ik je wsl met iemand anders Heb al vanaf gister avond problemen met internet. De verbinding is traag of doet het helemaal niet om dan ineens weer wel aan te gaan. Zo irritant zeker als je er afhankelijk van bent met werk. (vrijdag is altijd deadline dag...dus drukjes) Daarnaast zwaaarrr slecht geslapen. Ben om 2 uur bed in gedoken en om 4 uur maar weer naar beneden, dan nog maar wat gepongeld hier (slagveld met al die spullen) en maar weer naar boven. De laatste keer dat ik op de wekker keek was het 5 na 5 bahbah. Dan vanmorgen misselijk (nu weer weg) en pijn in mijn onderrug. Maar nog steeds niks te bekennen van ongi. Nu dus dag 15 overtijd. Nog een paar nachtjes en dan maar de HA of eerst zondag ochtend nog maar eens een testje... Ga proberen vandaag weer wat intensiever mee te lezen Tussen werk en opruimen door
goedemorgen!! nog niet zoveel gekletst zie ik?.. scheelt weer bijlezen.. heb hier last van opruimwoede... hoezo hormonen?.. allekast hebben er al aan moeten geloven en heb manlief naar zolder gestuurd met de administratie...was ie erg blij mee..not...hahaha.. lydia leuk zwemmen! doe ik veel te weinig, wel weer een leuk plan een keer!! steffie, wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen.. niet fijn, hopelijk vanavond beter? hier: aan het voorbereiden voor de verjaardag van onze zoon morgen..whaah.. iedereen komt! 30 man.. pff.. wordt vast heel gezellig, maar eerst maar eens eten en drinken voor al die mensen in huis halen.. fijne dag, liefs!
Goedemorgen meiden! Ik ga zo lekker ontbijten, douchen en aankleden. Het is zo ontzettend mooi weer, ga echt niet thuis zitten Kom vanavond wel weer bijlezen! Een fijne dag allemaal! .
Ikke wel binnen vandaag nog veel te doen al ga ik straks ook nog ergens naar buiten frisse neus halen
Zo, de boodschappen zijn binnen! Steffie, jij bent al druk bezig geweest op MP! Ingef, alvast heel veel plezier morgen! En je bent lekker druk met je kasten, heerlijk! Hier leg ik zo Joey op bed. Even stoffen en poetsen/dweilen en dan heb ik nog 2 pbtjes die ik moet beantwoorden en 1tje nog via Hyves. Tot straks dames!