NOD 1 -15 September 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Musty, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Jij ook al.. :$ die van gisteren was bij mij ook.. super licht streepje.. :(zometeen maar eens die van vandaag doen!

2. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Misschien deze ronde een vroeg ei? Of ben je wel op CD14 begonnen met testen? Toch raar.. eitjes doen raar deze ronde.. (zie mijn reactie op Lydia) :(

3. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Lindanna, lekker blijven hoor!

Marlies Dekkers: Daar kom ik nooit in!!

4. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Zoals gezegd, ik hang ook gewoon rond in dit topic terwijl ik echt niet weet of ik hier thuishoor.. dus lekker blijven!

*oh ja, ik zag dat die herrieschopster van een paar dagen terug zich alweer af heeft gemeld van dit forum.. ze snapte de humor denk ik niet*

5. ProudMum

Geen idee of ik mn ei heb dit weekend. We klussen gewoon lekker om de dag door!

6. jozien

jozien Actief lid

25 mei 2010
    282
    0
    0
    Zorgcoordinator bij mensen met een verstandelijke
    gelderland

ik ben niet zo vroeg begonnen met testen nee, omdat ik altijd heel laat mijn ei heb. Ik denk ook niet dat hij heel vroeg geweest is aan mijn afscheiding te zien die nu pas echt op gang komt :)
    Verwarrend hoor die eitjes:(;)

7. jozien

jozien Actief lid

25 mei 2010
    282
    0
    0
    Zorgcoordinator bij mensen met een verstandelijke
    gelderland
    wij doen het ook om de dag dus geen zorgen hier, maar toch fijn om te weten wanneer het het effectiefst is;)
    Als mijn ei later is als normaal wordt mijn NOD ook later als 1 sept.
    Ik ben weer benieuwd en wacht wel weer af:p

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    heej !

phoee ben kapot joh ... (van t zwemmen ;) )

steffie ! je komt uit belgie .. hmmz... heb wel paardgereden toen ik 12 was ofso :p haha maar verder niet .. dus denk dat je me met iemand anders verward.. hoezo dacht je dat je me kende dan ?? ( nieuwschieriggg ! )

inge leuk ! gezelli !! en t word mooi weer :) veel plezier alvast

en de new one's WELCOME !

lindanna lekker blijven hoor :D !

jamiejozie .. ik heb normaal ook altijd wel iets! op mn ovu test maar nu ook echt HEEELL verweg alleen iets..

jessie.. mnnnhhh we lopen gelijk ! ben beniewd wanneer die eitjes komen !

hhahahha is dat mens alweer weg :D ! kwam even zeuren en is weer gegaan ;)!

9. ProudMum

Lydia, had niets anders verwacht hoor (moe zijn)!

Joey ligt op bed, zo even badderen en dan lekker met een bak ijs Pfaffs kijken!

Nog plannen voor het weekend dames?
    Wij gaan morgen de stad in en zondag evt naar Poppel (Mijn ouders wonen daar)
    En anders zwemmen met mn vriendin en haar gezin!

10. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ja daarom vond ik die actie van de Linda zo goed. 68 euro voor jaar abbo en daarnaast dus een gratis marlies Dekkers setje.... Zelf had ik het er nooit voor uitgegeven..

11. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Ze heeft hele grote maten hoor. Ik dacht ook zul je zien past mijn 90E daar nooit in, maar ze hadden zelfs geloof ik F... Het gaat tot 90 maar de maten gaan een heel eind....

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmm ga niet zoveel doen morgen ff met mn zus babyshopping :D !
    verder nog geen plannen

13. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Fijn dat ik van jullie mag blijven. Gezellig.

@lydia, zwemmen heerlijk doe het eigenlijk nooit, alleen op vakantie...

@jessie ze zal wel geschrokken zijn en niet zoveel kunnen hebben. hIhi...

@eieren, ik had de vorige ronde ook maar hele lichte testen, ze zeggen wel dat hij even donker moet zijn, maar als je maar een hele korte piek hebt en je piest veel zoals ik is de kans volgens mij erg groot dat je hem dan mist....

@truus, nee geen spannende plannen dit weekend. Misschien naar mijn vader, heb stiefmoeder beloofd om haar te helpen met het zeer legaal downloaden van e-books dus.... Ze is gelukkig wel handig dus we zullen er snel klaar mee zijn, maar is wel gezellig..

14. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Is ook leuk. Vandaag met schoonzusje die 7 maanden is naar de stad geweest, bij Prenatal en Etos de dozen opgehaald. Effe rondgeneust bij Prenatal. Zag hele leuke slofjes van Happy Horse, heb daar ook al knuffeltje van dus die ga ik als het beebje blijft plakken meteen halen na de eerste goeie echo....

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nah mijnes is bijna niet te zien .,.

maar heb de afgelopen 2 rondes een lf van max 12 gehad dus kan dat hij aankomende dagen komt ...

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja ik zie ook zoooooveel leuke dingen maar durf echt niks te kopen !

17. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Nee ik ook niet. Zeker nu niet meer. Ben bang dat ik het dan, hoe zeg je dat, vervloekt of zo? Snap je.... Dus ik koop helemaal niets meer... Ook geen boeken (heb er nu dus 2 besteld 1 is er al binnen ander komt morgen)

Ga ook niet eerder naar de .... mama's dan dat ik een goeie echo heb. Maak ook geen banner meer aan. Ik durf het echt niet meer.....

De streepjes op mijn test waren bijna net zo licht als die stomme zwangerschapstesten, dus je zag ze wel, maar duidelijk is anders.... Maar ik merkte het aan mijn slijm ineens. Toen dacht ik laten we maar gaan klussen, en ik had er ook veel meer zin in. Eigenlijk merkte ik het vooral daaraan. Dat ik echt heul veeul zin in seks had....

18. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Nog eens...had ik net een hoop getyped loopt pc vast :s

Lydia: Ik ben opgegroeid in Weert geboren in Eindhoven en reed altijd paard in Budel....van Horne Hoeve....

Lindanna: Meid ben blij je lekkere ironische berichten te lezen...gelukkig dat je zo positief kan blijven. Respect hoor!

Truus: lekker geniet er morgen maar van. Wij gaan morgen met de kids bij mijn ouders bbq. Neem werk mee en gelukkig heeft mijn vader een lappie (loop achter teveel zp en opruimen )

Rest: sorry...had meer getyped maar weet het niet meer. Welkom voor de nieuwe trouwens ;)

Hier alles weer wat opgeruimd. Gelukkig! Man 2 dagen werk aan gehad. Morgen nog wat foto's maken. Ben benieuwd of er biedingen gaan komen tot nu nog niks.
    Verder 15 dagen overtijd...of waren het er al 16? Klussen gewoon door en zien het wel. Wel nog steeds met vlagen misselijk, gevoelige borsten en vandaag weer die vage buikpijn. Ook pijn in mijn onderrug maar die is dan ook al zwak.
    Zal ik de test bewaren en maandag gewoon naar de HA gaan en bij nega een weekje later testen....of zal ik hem gewoon zondag doen...pfff

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ghe ghe oke dan ..
    ja vorige maand had ik dat wel dat ik het aan mn slijm merkte.. ben benieuwd nu !

we gaan gewoon volop voor een september beeb !!! ( althans dan gemaakt;) ) en dan kunnen we in oktober shoppen !! ;)

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    steffie wat gek zeg,,, ben benieuwd hoe of wat met je cyclus ..

ik kom uit uden .. woon nu in veghel dus..

Deel Deze Pagina