tis afwachten, ze is nu in goede handen en de echo was alles goed met de beeb. ik probeer niet voor nod te testen en wacht gewoon af. vandaag zou mijn innestel dag moeten zijn. alst dan klopt he. maar weet haast zeker dat het een ongi word. gevoel is meestal goed
ah ok! ik schrok al jij gaat pas weg als je zwanger bent hoor! (en hopelijk volg ik je achterna ook ) Ik zie dat je nu ook anders heet
2010 power hoop het wel stiekem deze maand. heb nu enorm veel gele afscheiding gehad na me ei echt veel. nu valt weer meer
ikke ben te moeeeeeeehoeeeeeeeeeeeeeeee. tegenzin straks nog was hange. zit in pyama al lekker gedocuht en kak vreslijk in na dag werken
ohhhhhhhhhhh ik ook al, morgen mijn 3e vroege dienst pfffffff half 6 gaat die **&%^*&$wekker weer zooo geen zin
vanmorgen om 6u wekker. 7 uur werken tot half 5 direct paar booschapjes gedaan. morgen middag visite (ook zwanger grrrrrrrrrrrr) maandag werken 2 dagen vrij dan nog 3 dagen werken en vakantieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee kan niet wachten
haha ja ben weer helemaal terug !! ik zag je hyves en dacht huhhh ... dus ik hier opzoeken en gevonden .. echt klote meid !!
EN JA HOOP DAT HET DEZE RONDE RAAK IS. BABYSHOPPING @ VAKANTIE ongi zijn in vakantie sux klaag modus uitttttttttt
ohhhh heb ook medelijden met jou (ook met mezelf natuurlijk) vanmorgen half 6 de wekker 8 uurtjes werk, boodschappen, kattebak verschonen wasje doen. Morgen half 6 de wekker 's 8 uurtjes werken 's avonds uit eten met vrienden (gelukkig niet zwanger) wat een drukke mensen zijn we toch ik heb vrijdag vakantie jij dan?