af en toe mogen we best een beetje klagen toch allemaal??? Ik hoop ook zo dat het raak is deze ronde ongi worden in Italie is GEEN optie wie heeft er nog HCG over!!!!
ohh ik zat ook te denken als ik naar de gyn moet ben ik of zwanger of ongi ... ( iehh bah vieze onderzoeken ) las trouwens op de site bij ons in veghel (bernhoven ziekenhuis) dat je vanaf dat je een jaar bezig bent orienterende onderzoeken krijgt en pas echt behandelingen als je 2 jaar bezig bent ( mochten ze niks vinden ) ivf enz..
ik vind dat het na een jaar eindelijk wel mag. en alst raak is hebben de eitjes en de zaadjes goed geluisterd dat ik niet na omi dokter wil !!!!!
normaal luistert iedereen altijd zo goed naar mij waarom nu dan niet @Lydia is het niet overal dat je eerst de standaard onderzoekjes enzo krijgt en dan ze dan pas verder kijken?
Lydia: Komt allemaal wel goed eerst jullie dan ik!! Als we maar dingen weten hoe wat en waar, dan zijn we gelukkig als het een hel word ala ivf Icsi gebeuren, dan kappen we. Dan mogen we god op onze blote knieen danken dat Faith gezond ter wereld is gekomen zo achteraf
idddddddddddddddddd. ben allang blij dat ik nog geen mega zere boobs heb. ff afkloppen op de afgelopen 3 / 4 maand
zomaar , ja dat is dan helemaal frustrerend ja ! dat snap ik. mars , jij mag net zo goed hoor , ja ind las het over faith .. nu is ze nog 20 keer wonderlijker dan ze al was jozien , ja maar ik vind 2 jaar wel heel lang!
Mn man ze zaadjes zijn in opper beste conditie en een hele hoop. Maar ik heb waarschijnlijk, lang me gebroken vliezen gelopen en een bacterie gekregen. Die nu nog in me baarmoeder zit (vandaar dat ik telkens buikpijn heb e.d.) . Er waren diverse erge dingen mis met de placenta, dat de kans op een zwangerschap (ook dmv Clomid) nul tot nihiel is..
ja .. pff heavy man .. gingen ze daar nu wel iets aan doen die bacterie ?? jozien , ja ik vind het nu al eeuwig duren ..