Wow, zoveel heb ik nog nooit meegemaakt! Hier is mn ongi bijna ten einde, thank god! Dat was echt super van de Mirena, ik werd helemaal niet ongi daardoor.
Hallo allemaal! Ik kom ook hier kletsen! Mijn NOD is 5 september. Ik ben nu nog lekker op vakantie maar na mijn vakantie klets ik ook lekker mee! Greetzzzz Djuuzie
Heej meiden! Ik ben weer terug van weggeweest! Heerlijk 4 wk zon zee, maar geen strand camping was niks, dus we zijn doorgetrokken naar het Gardameer...super mooie camping lekker zwemmen in het meer en 2 zwembaden en 2glijbanen, leuk animatieteam, helemaal super! We hebben ons super vermaakt en heerlijk genoten! Nu dus weer lekker thuis, oja en volop ongesteld nu! Dat was de eerste dag een telleurstelling, maar daarna hadden we zoiets van; we gaan er weer voor en het komt ooit een keer goed! Het scheelt zo erg dat we al een heerlijk ventje hebben rondlopen! Als ik na hem kijk ben ik helemaal verliefd! En in Italie was hij ook helemaal in trek, blond haar en blauwe ogen, haha! Liefs mij, kus! nod 11 sept
Sandra, wat erg zeg een miskraam! Ik hoop voor je dat het snel raak is! Djuuzie, nog een hele fijne vakantie! Voor de andere meiden: hopelijk ook raak deze maand!!!!! Ik heb het idee dat ik één dezer dagen m'n ei heb (verwachte NOD 31 augustus/1 september). Had eergisteren echt pijn onderin m'n buik aan de linkerkant en vandaag heel veel rekbaar slijm (of hoe noem je dat). Dus gisteravond begonnen met om de dag klussen, hopelijk is er een zaadje die m'n ei vindt!
ejjj haha ja ja zondr zp geen lydia haha! zal zo ff t stukje van augusts kopieren ... neh .. jamergenoeg niet .. .. op naar een nieuwe ronde ! thanxx BB10 !! ik heb iedereen ook gemist !!
1ste deel van aug is aan t leeglopen dus kom ik jullie hier stalken hoe is het met iedereen?? *leegt een emmertje HCGtjes*
hier nog t stukje van de doc : ohja... ik had op vakantie de doc gebeld voor de uitslag van ferdi zn onderzoek . en toen zei ze : '' praat maar met elkaar en als je meer wilt na de vak. bellen '' bel ik afgelopen maandag op voor een afspraak is die vrouw gewoon vrolijk op vakantie !! oohh ik was echt zwaar pissed !! ( ik snap wel dat ze op vak. gaat maar ze wist dat ik zou bellen als zei op vakantie was .. had ze wel even kunnen zeggen toch !!?? ) maar goed nu a.s maandag een afspraak met een andere doc maar denk toch dat die zegt dat ik moet wachten op mn eigen doc.. maar ben er zo pissed over! t duurd al zo lang en dan laat ze me gewoon nog een maand langer wachten !
Vangt gretig wat hcgtjes! Lydia, lees dat de zaadjes onder het gemiddelde zitten maar niet slecht zijn. Weten jullie al voor welke behandeling jullie in aanmerking komen? Niet echt tactisch van de doc, zeker wanneer jullie al zo lang bezig zijn. Ze had op zn minst even kunnen melden wanneer ze terug komt oid.
nee ze zei in t eerste gesprek dat we verder gingen zeg maar dat ik op chlamydia gestest kon worden ( of ik anti stoffen aanmaak of iets ) maar dat was goed en toen ferdi zn zaadonderzoek zei ze dat het niet super was maar ook zeker niet slecht. en dat was dus uitslag in de vakantie ,en wilde daarna zoiezo verder maar moest ik dus voor bellen en nu is ze op vak. dus ben benieuwd wat die andere doc morgen zegt... ?! wil iig verder onderzocht worden.. dat ik iig weet dat het goed zit.. nu heb ik gewoon echt t idee dat er bij mij wat mis is.. en dan blijf je in de stress zitten .. hoezo ego .. sorry hoor
@lydia: Rot zeg! Jullie zijn al zolang bezig! En helemaal niet ego, iedereen snapt dat wanneer je al zolang bezig bent, de frustraties oplopen en het er soms uit moet! Succes iig bij de doc! Ben benieuwd hoe het afloopt!
Iedereen is inmiddels hier? Ik heb heerlijk gedoucht. Voel me al iets beter zeg! Als me neus nou ook een ophoud met verstopt zijn zal het stukken beter gaan Nu weer lekker luieren en series kijken!