@sensitest, ik heb nog nooit een knal-positieve test gead. Hij word met de dagen wel donkerder maar nooit zo donker als de controle streep. Vandaar dat ik denk dat deze bij mij niet goed werken. Wat is jullie ervaring hiermee? Ook zit ik net te bedenken dat wel wel netjes om de dag klussen, maar de dag na de meest donkere (dus in mijn ogen positieve) niet klussen. Dan moet mijn ei het dus doen met de zwemmertjes die liggen te wachtten. Nog maar wat langer door gaan met klussen dus. @zomaar, irritant he zere borsten! Ik heb juis meer last als ik mijn tietenvanger uit heb Maar nu heb ik ook flinke. Ik ga eens kijken bij zwangerenkids voor de ovutestjes. @mamamars, wat een ellende! Pfffffff is niet niks zon bacterie. Succes met de onderzoeken. @parr, lekker klussen meid
@ Heitje: Heeeeeele fijne vakantie meis! Geniet er lekker van samen! IVF is reageerbuis bevruchting met in principe een eitje van jou en zaadje van je partner. Er wordt een bevruchte eicel terug geplaatst in de baarmoeder in de hoop dat deze innesteld. Weet er verder ook het fijne niet van hoor Balen dat er nog geen nieuws is van Liane Hoop zo dat het beter met haar gaat! Hier vandaag een druk dagje gehad. Vanmorgen met mannetje naar mijn ouders geweest omdat hij mijn vader even moest helpen. Verder boodsschappen gedaan, naar Gamma geweest, badkamer en toilet gesopt. Boven stofzuiger en dweil er doorheen gehaald en boven alle ramen aan de binnenkant gezeemd. Morgen de keuken nog even schoonmaken en beneden stofzuigen en dweilen en dan ligt er geloof ik nog een stapel was. Zucht... het houdt ook nooit op! Hoe is het hier?
oproepje... ben heel weinig op zp nu omdat me oma er is... maar ik wil vragen of iemand mij een pb kan doen met de afscheiding wat op ff staat en dan de betekenissen ervan...dry die snap ik maar de rest Bvd liefs mij en fijn weekend! (heb nu namelijk licht gelig verlies ietsjes...dus niet droog meer)
Jeetje nog steeds geen nieuws van Liane? Hoop dat het goed met haar gaat! Hier een lekker rustig dagje gehad. Ook wel eens fijn! Even tv kijken nu, tot later of morgen!
Mijn gevoel zegt Oktober, maar Missy had gependeld dat er in Aug een bevruchting plaats zou vinden.. Wie weet heeft een van ons gelijk
He meiden, Kom me weer ff melden. Heb de hele dag in bed gelegen met hele erge buikpijn. Nu weer beetje weggetrokken. Bloed ook als een rund dus dat is ook lekker.... @heitje heeeeellle fijne vakantie geniet er van. @djuuzie, fijne vakantie gehad? Lief dat je aan me gedacht hebt... @mars, las het van je placenta, wat een k*t zooi zeg, fijn dat ze daar zo laat achter zijn gekomen.... Hoop dat je toch nog positief nieuws gaat krijgen. Dikke knuffel @ de rest erg druk geweest lees ik... Maar weet niet meer waarop ik moet of wilde reageren. Blijf nu weer ff online. Kan ik meteen reageren. Hihi...
Net ff mijn vorige pendel opgezocht. Was zwanger in September van een meisje, nou kan maar zo dus... Oh nee kan helemaal niet, moeten september overslaan. Grrr. Kan pas in oktober weer. Wat zouden jullie doen, moeten een maand overslaan zodat de termijn duidelijker is. Maar eigenlijk wil ik helemaal geen maand overslaan. Hmmm moeilijk moeilijk... Aan de ene kant vind ik een maand rust wel fijn, maar aan de andere kant wil ik natuurlijk zo snel mogelijk goed zwanger zijn....
Ik zou gewoon van de week een testje doen om te kijken of alle HCG weg is. Als dat zou is zou ik gewoon voor gaan
Lindanna, wat naar dat je zo'n buikpijn hebt. Sterkte ermee meis. Als ik jou was zou ik wel een maand overslaan. De gyn geeft het niet voor niets aan. Je lijf een maand rust geven kan ook geen kwaad natuurlijk. Nu eerst een vmk, nu een vlindertje. Geef je lijf een maand rust meid zou ik zeggen.
Hihi, 2 tegenstrijdige berichten... Aan de ene kant zeg ik ook mijn lijf maandje rust geven en mijn hoofd ook, aan de andere kant is die drang er natuurlijk ook weer.... Nou het staat nu 1-1 maar eens kijken wat de rest zegt.
HCG is allemaal al weg. Was toch al niet veel.... Dus daar hoef ik me niet druk over te maken. Vruchtje was al weg op de echo. Denk dat ik die 's morgens ben verloren.
@ lindanna. als jij denkt dat jij en lijf het aan kan zou ik het doen. maar zolang je last hebt weet niet of dat nog kan komen. zou ik wachten. gyn weet het dan jij zelf, die weet hoelang het van binnen de tijd nodig heeft om te herstellen