NOD 1 -15 September 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Musty, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

weltrusten dames

2. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    @zomaar, ja dat is ook weer zo. Maar hij gaf aan dat dat was om te zien hoever ik zou zijn... Ach ja ik zie het wel. We doen gewoon wat ons dan goed lijkt. Eerst hier maar eens vanaf zien te komen. Niet dan....

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hai meiden!

Nog geen nieuws van Liane? Ik heb niet echt terug kunnen lezen want jullie hebben weer pagina's vol gepraat. Heb alleen een beetje globaal doorgelezen.

Ik zit lekker met een kopje thee achter mijn laptop. Niets doen is echt heerlijk!:p Ik ga vanaf volgende week donderdag (ongeveer) ovulatietesten gebruiken. Kijken of het wat wordt deze maand :D.

Lindanna lees dat je een maandje moet/gaat overslaan.. Begrijp dat je daar niet zo'n zin in hebt inderdaad! Maar als de gyn dat aangeeft heeft het vast een goede reden..

Hoe gaat het met de andere dames? Hoop niet dat ik teveel heb gemist :D

4. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Omdat het nu 2 keer zo kort achter elkaar mis ging en hij dan de volgende keer beter kon zien wat de termijn was. Dat had ik hem nu ook kunnen vertellen want ik wist wanneer ik mijn eisprong had gehad....

5. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Lekker he niets doen... Hier ook nu spelletjes aan het doen en met jullie lullen. Kop thee is inderdaad goed idee, ben daar normaal helemaal niet van, maar nu wel zin in...

Ja als hij nou nog een goede reden zou opgeven behalve dat de termijn dan goed te bepalen is zou ik zo met hem mee gaan, maar nu eigenlijk niet. Hoewel ik me dan wel af vraag wat ik moet zeggen als ik over 6 weken weer bij hem op de stoep sta. hihi...

Maandag toch naar de HA voor afspraak met internist. Zal hem ook eens vragen wat hij zegt dan... Maar zal die doorverwijzing wel zo krijgen als ik met hem bel.

6. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Hey meiden,
    Weer ff bijgelezen.
    Lindanna, ik weet het niet. Ik denk dat ik te ongeduldig zou zijn en gewoon door zou gaan. Ligt er natuurlijk ook aan hoe je jezelf voelt.

Verder dus iedereen het vrij druk gehad ;)
    Heitje: Een super vakantie! Voor ons nog 6 nachtjes en dan gaan we ook een lang weekend.

Vandaag bbq bij ouders. Was erg gezellig. Alleen de hele dag zitten suffen door te weinig slaap de laatste week. Nu kei kapot maar nog steeds wakker zeg maar. Heel onrustig...
    Misselijkheid komt met vlagen. Heb sinds vandaag weer iets erbij...maagzuur bah! Verder rare buikpijnen, drukkend gevoel en veel plassen. Maar nog geen streep pfff.
    Naja, morgen houden we het rustig hier. Nog wat werken en misschien eventjes naar een rommelmarkt hier in de buurt.

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    *Schenkt een kopje thee voor Lindanna in* :D.

Ik zou het ook heel moeilijk vinden om een maand over te slaan hoor.. Een maand is toch een maand!!

Heel veel succes in ieder geval maandag!

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Een hele fijne vakantie voor Heitje!!

9. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Gezellig. Lekker vroeg naar bed proberen te gaan. hoewel ik denk dat dat bij jou nu niet gaat werken...

Ik denk dat je inderdaad hetzelfde mee gaat maken als 3 jaar geleden... Vrolijk wordt je er zeker niet meer van of wel??

Kijk wel even hoe het gaat. Haal wel condooms en dan laat ik het aan man over. Hihi... Hij zal wel zoiets hebben van ach maakt het uit... Dus komt wel goed...

10. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Lekker, *nipt voorzichtig aan hete thee*

Ik heb dat dus ook, stel dat als we een maand missen en we om de een of andere reden dan ineens niet meer zwanger worden (kans lijkt me klein, maar toch) dan kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan. Zoals ik boven al schreef, laat het wel aan man over... Hij wil dat gekooi met condooms toch niet dus dat komt wel goed...

11. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    Hallo allemaal!!!

Ik ben uit het ziekenhuis!!! :D

Ik was echt helemaal uitgedroogd! :( :$
    Maar nu gaat het wel beter, heb gelukkig medicijnen voor thuis :)
    Had gistere wel een lage bloeddruk, 82/32, en nu denk ik ook nog wel want voel me nog steeds zwak en beetje licht in me hoofd enzo.

Lindana, een hele dikke knuf voor jou!!!

Voor de rest weet ik echt helemaal niks?! Ben niet meer bij helaas.....

12. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Mijn tandvlees is ontstoken, en het doet zo'n pijn!

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Welkom terug! En beterschap!!
    Fijn dat je weer thuis bent zeg.. Hoop dat je snel helemaal beter bent!!

Knuffel.

14. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Heee meis,

Goed je weer te lezen. Was wel schrikken hoor.

Gelukkig voel je je weer beter.... En heb je medicijnen voor je misselijkheid. Gelukkig.

Dank je voor je knuf. DIkke knuffel terug.

15. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    Jaa ik schrok ook wel, word nu streng in de gaten gehouden!

Hebben een echo gehad, en het hartje klopte al :D

Hoop dat ik me ook snel beter voel :)

16. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hoi Liane,

Welkom thuis en ik hoop dat je snel mag herstellen!

Truusman niet kunnen verleiden, helaas.
    Gister en eergister al geknutseld en morgenavond weer (heeft ie beloofd). Dus dan hebben we mn eitje iig benut toch?

Vergeet trouwens steeds mn vitamines in te nemen. Nu op t nachtkastje gelegd, dan kan ik het niet vergeten!

17. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Da's wel jammer, misschien kun je hem aanranden hahahahaha Waar je allemaal niet toe in staat bent dan he....

18. lindanna

lindanna Fanatiek lid

18 mei 2010
    2.644
    0
    0
    Media Adviseur
    Achterhoek
    Super dat je het hartje ook al hebt gezien.... Wel fijn dat je nu goed onder controle staat....

Je gaat je vast snel beter voelen.... Kan niet anders.

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Spring gewoon boven op hem:p.

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Fijn dat je het hartje hebt horen kloppen! Geweldig!
    Duim voor je dat je snel beter bent.

Deel Deze Pagina