NOD 1 -15 September 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door Musty, 1 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Je kunt altijd nog overstappen naar een ander ziekenhuis denk ik dan..
    Volgens mij is het ook meer bij onbegrepen onvruchtbaarheid, want er staat ook: "Als bij deze onderzoeken een afwijking wordt gevonden, kunt u mogelijk behandeld worden met tabletten of injecties. Wordt er geen afwijking gevonden, dan is de kans groot dat u alsnog binnen enkele maanden spontaan zwanger wordt." Volgens mij krijgen veel meiden waarbij niet duidelijk is waarom ze nog niet zwanger zijn het advies om het nog maar een half jaar te proberen..

2. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Tjemig 2 katten in twee dagen dat is echt erg! Sterkte meid!

Liane welkom terug en nu hopen dat het beter gaat. Wat vervelend zeg zo misselijk zijn! Helpen de medicamenten een beetje?

Vannacht eindelijk een paar uur geslapen. Nog niet lang van 2 tot 8 maar het was toch een paar uur. Voel me direct al iets beter.

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Meissie, probeer je niet te gek te maken. Aan je banner te zien ben je nog niet heel lang bezig, neem de tijd ervoor hoe moeilijk het ook is.
    Dat is soms het wel weer de andere zijde van het forum, dat je jezelf gek maakt.
    Natuurlijk is elke maand K** maar let maar op jij hebt straks een hele mooie beeb in je buik zitten.

4. Irissimon

Irissimon Niet meer actief

goeiemorgen,

Joehoe Liane is terug Sterkte meid ;)

@ senna las idd al op je hyves 2 katten.. sterkte

@ hier een Kl*te nacht gehad.
    2x me bed uit geweest mega veel dorst en plassen. na de tweede keer had ik mega veel krampen onderin me buik. is nu weg maar ben bekaf pfff

5. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Liane, fijn dat je weer thuis bent!

@Senna, wat verdrietig! Sterkte!

@Mars, ik moest ff zoeken, maar wat vreselijk rot voor jullie dat je nu ineens in de MMM bent beland. Ik duim voor je dat de uitslagen een beetje meevallen en de bacterie niet teveel schade heeft aangericht!

@Lindanna, ik zou denk naar de gyn luisteren.. zeker als je zelf ook twijfelt. Succes met de beslissing!

6. Irissimon

ga zo maar ff douchen, poetsen vanmiddag visite en is zwanger grrrr

7. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    Goeiemorgen allemaal :)

Senna, ik denk dat ik gek zal worden, heeel veeeeel sterkte! dikke knuf!

Steffie ben jij trouwens ongie geworden of doe je de banner zo om af te tellen wanneer je weer een bloedtest krijgt???

Zomaar heel veel sterkte, ik duim voor je!

8. Irissimon

@ liane ben blij dat je weer terug bent. kan ik weer zp minderen ;) hahaha...

dikke knuffel voor jou en kop op..

zo tijd voor een douche pfffffff zo geen zin ben lui. zin om andere dingen te doen ipv de visite.

9. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    Dankjewel Zomaar!

Ik moet vandaag ook weer douchen, maar denk dat het me kop onder de kraan word, voel me nog steeds beetje zwaar, maar licht in me hoofd, is erg vermoeiend dat douchen.....

10. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Nee nog steeds niet ongi. Heb de banner zo staan om aan te geven dat ik misschien wel gewoon een cyclus oversla of zo. Gewoon voor het idee. Anders stond er toch enkel : Het wordt tijd voor een nieuwe banner haha.
    Nee morgen ga ik naar de HA. Zaterdag ochtend was de urine test nog nega (of in ieder geval te nega)

Mocht er dan weer niks uitkomen ga ik denk ik gewoon op vakantie vrijdag en gewoon lekker in de houten achtbaan en zo in Slagharen. Test dan daarna op dinsdag wel weer een keertje of zo. (zegt ze nu....wed bijna dat ik een testje koop en meeneem zodat ik vooooor het pretpark maandag nog ff kan testen lol)

11. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    jeetje...wat heftig meid,...

12. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    he meis.. wat naar...hopelijk knap je snel weer wat op... dikke knuff!!

13. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    Tja, aan de ene kant denk ik, volg je hart, maar aan de andere kant een maandje rust is ook goed voor je...pff..lastig hoor!

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    moggeuh!

15. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    jeetje, klinkt toch echt wel heel erg als mijn kwalen hoor!! nog eens testen? of wacht je nu gewoon de ha af?

16. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hey meis! Fijn dat je er weer bent... en dat is wel een hele lage bloeddruk.. helpen de medicijnen een beetje? en nu goed eten en drinken en rustig aan aansterken he?

liefs

17. steffie1980

steffie1980 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.344
    0
    0
    thuiswerk
    belgie
    Nee wacht de HA af en als het weer nega is dan test ik pas weer de maandag erop (voordat we naar het pretpark gaan) is die dan nega ga ik gewoon overal in :) En anders moet ik ff faken dat ik koppijn, zwak, ziek, misselijk of whatever ben om me te verantwoorden (ben dol op attracties)

Maar goed, ben toch wel erg nieuwsgierig eigenlijk....word er helemaal niet vrolijk van. Wil gewoon duidelijkheid

18. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    auw..wat naar meid!! misschien poetsten en spoelen met paradontax? Helpt bij mij altijd goed tegen onstoken tandvlees...

19. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    jeetje meid.... wat heftig zeg...sterkte!

20. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    @ Steffie ook al ben je zwanger kan je gewoon nog overal in :)
    Ik heb het vorige week aan de verloskundige gevraagd, misschien kan je dat topic nog wel terug vinden???

Maar ik hoop dat je natuurlijk dan al duidelijkheid hebt!!!

Deel Deze Pagina