Dank je, maar het is niet op mijn verjaardag hoor hihi Ik ben 3 september pas jarig...dan moet ik weer bloedprikken
Ik ben niet blond hoor... Ik wist dat er iets was met je verjaardag... Alleen niet meer wat. Dacht al dat ik niet helemaal goed zat, want dan moet je naar je gyn ook toch? En die is niet leuk toch?? Of haal ik je nu gewoon door de war met een ander.
heej meiden ik kom even snel gluren bij jullie... morgen gelukkig weer meer tijd voor jullie! knuffel en ik denk aan jullie!
Nee zie haar onderschrift maar. Ik ben toch niet helemaal blond. Vergiste me alleen in de datum.... (Hoop ik)
mja als ik zere tieten krijg is het altijd een ongi geweest zullen zien ben gelukkig nog niet zo depri geweest zoals anders
Ovu-testjes kan je beter 's middags doen, toch? Ik zou gewoon elke middag (zelfde tijdstip) testen totdat ei geweest is.. zo doe ik het in elk geval
He meis, wat vervelend dat je je zo slecht voelt. Hopelijk kan de gyn je wel iets geven.. Ik duim echt megahard voor een goede echo dinsdag. Ennuh ego-berichten mogen hier.. maakt niets uit!
Ik denk dat dat te vroeg is.. 9Maand.com... Zwanger worden... En dan? Zwangerschap, bevalling en je baby! Dus dan zit je volgens de tabel op 5dpo nog in de range die je normaal gesproken ook hebt (< 5).. helaas!
Nee hoor meis, er zijn gewoon een heleboel mensen die morgen een afspraak hebben met gyn of voor een echo. Is ook allemaal niet meer bij te houden
Hier geen ervaring (gelukkig), maar ik wil je wel alvast veel succes wensen! En misschien proberen zo te plannen dat je makkelijk vrij kan nemen dinsdag als het nodig is.. ik ben ff kwijt wat voor werk je ook alweer deed