*Gaaaaaaap* Duimd hard voor Zomaar!!! *Gaaaaaaaaaap* Senna heel veel succes morgen! Pfff begin ineens helemaal in te storten
Oh wat ben ik blij dat er hier wel op me reageerd wordt zeg... sorry dat ik dat even niet uitgebreid op jullie doe hoor. Ik duim voor iedereen die een HSG, bloedprikken, echo, klusperiode of al op de wachtbank zit. Overmorgen zal ik rijkelijk HCG strooien, als mijn echo goed is. Ben vandaag ook mega jankerig. Zit Extreme Home Make Over te kijken en jankte al toen de mensen geroepen werden... hoezo emoties. Nou zitten die ook wel hoog want tijdens de zwschap van zoon heb ik ook 1 week thuisgelegen met alles wat je maar kon hebben (was toen wel al 15 weken). Als ik eraan denk dat ik nu pas ongeveer 7 weken ben en dus nog een "lange" weg te gaan heb, zakt me de moed in de schoenen. Net wel overgeven, aardappels binnen gebleven, flauwe cola kwam eruit. Bouillon ligt me te zwaar op de maag (opkikkers) en thee gaat redelijk. Zucht... nu nog het eten uitvinden dat ik kan verdragen.... Oja raketijsjes gaan ook goed haha, al krijg ik hem niet helemaal op. Preggipops kreeg ik ook als tips, maar de smaak lavendel trekt me niet echt aan.... Knuf aan iedereen hoor, jullie zijn schatten!!!!
@ Lucky ik zit het ook te kijken en moet ook telkens bijna huilen kan het nog net inhouden Creamcracker, zijn vierkante cracker die werken ook erg goed
Of vitalu's ontbijtcrackers? *denkt even hardop mee* Ik kon ook niet meekomen bij April hoor, maar het was voor mij van korte duur.
@april meiden, stom is dat he. Hier wordt veel meer geluld maar we voelen ons hier ook veel meer thuis.... Ach en anders als we straks allemaal zwanger zijn gaan we de oud nodders zwangerschapstopic maken. hihihi...
zucht ben nu echt pissig. andere vriendin is nu net 6 week zwanger hoor ik net... en de 2 die langste bezig zin ik jaar andere vriendin half jaar hebben nog niks. vriendin die 4 maand bezig zijn is 17 week zwanger en dan deze erbij
neuj weten ze neit. alleen 1 vriendin per toeval dan omdat ze gelijk loopt met mij. dus zijn nu oze frustraties op msn er aant uit gooien. ik het langste bezig en dan saai. en zij 2 met poep en scheet zwanger ben kwaad. leuk voor hun. volgende week maandag mag ik testen. is ie nega bel ik direct de HA op...
@zomaar, zou inderdaad de HA maar bellen. ik denk dat het misschien nog wel ff duurt voordat je echt in die molen zit. En dan is het maar goed dat je snel aan de bel gaat trekken.
Frustrerend is het.. maar ik neem aan dat je hen niet jouw ellende en frustraties toewenst.. ik kan alleen maar duimen dat jij (en je vriendin) snel alle zwangerschaps-verhalen kunnen delen met hun! En anders dat de HA en gyn iets voor je kunnen betekenen..
je wilt niet weten hoe woest ik ben nu :x die nu 6 week zwanger is kan amper voor haar en der vriend zorgen. zelfs met de 2 honden niet. koken zelfs niet eens. hoe moet die beeb gezond worden en blijven dacht niet depri te worden maar nu wel gvd oh sorry ik ben zo woestttttttttttttttttttttt kan wel janken
@Zomaar snap dat je het niet leuk vindt, maar op wie ben je nou boos, op hun of op jou eigen lichaam, zij kunnen er niets aan doen dat zij wel meteen zwanger worden.
@ ego bericht.... Hier terug van kraamvistie ...wat een poepsie...(smelt) Gelukkig geen hoofdpijn meer, wel misselijk...en rommelende darmen en krampjes in mijn onderbuik Heeft iemand dit ook weleens voor de eisprong? misselijk en hoofdpijn??? dikke knuf voor iedereen...
ja om mezelf natuurlij. gewoon kut zo iedereen word zwanger in korte tijd. en wij zoveel moeite voor doen. ga er geen lang verhaal van maken hoe zij leven. dan zou je wel snappen dat ik ook beetje kwaad op hun ben. waarom ze dat nu al doen. ff kort. wonen beetje als aso's. zorgen slecht voor zichzelf eten altijd vet en niet gezond. drinken als gekken op zijn tijd. geldgebrek. zusje van haar net getrouwd en is zwanger en wat zij heeft moet vriendin ook altijd. en dan in 1x zwanger... daarom kunnen niet voor zichzelf zorgen dan wel voor een kind ben mega depri zit hier al te janken. mja mannetje begrijpt wel. zegt nu zelf ook na omi dokter iedereen word zwanger behalve wij
Zomaar dikke knuf. MuurB, ik ben altijd misselijk rond mijn ei. Geen hoofdpijn gelukkig, dus het zou er best bij kunnen horen. Hopelijk is het een groot gezond ei en heb je er daarom last van. Nu maar zorgen dat het bevrucht raakt dan
Ja soms snap je niet wat onze lichamen ons aan doen... Hier natuurlijk ook meteen zwanger, maar blijft dan niet plakken dus ben wel blij dat ik al bij gyn loop. Is misschien ondanks dat je er tegen op ziet wel fijn om te doen. Je weet dan iig waar je aan toe bent en wat de oorzaak is van het niet zwanger raken. Gelukkig kunnen ze zo veel tegenwoordig dat je vast zo zwanger bent. Dus gewoon als je ongesteld wordt de huisarts bellen en vragen om een doorverwijzing. Komt dan vanzelf goed....
Even ego ik heb al een paar dagen op en af buikpijn. Het komt echt in vlagen en zit onder in mijn buik. Het lijkt een beetje op een ongi gevoel maar dan anders, beetje een drukkend gevoel. Iemand hier bekent mee?