Zomaar dikke knuf meis! Ik klets tegenwoordig overal mee. Moeten ze de nod maand ook maar niet splitsen, ik moet toch al mijn dinnetjes volgen!
Het is nu wel zo dat je als je een net iets langere of kortere cyclus hebt je uiteindelijk weer bij een andere groep terecht komt. Da's dan wel weer minder. Aan de andere kant, als we lekker illegaal blijven doen het wel overzichtelijker is... Ik kan het dan wel volgen... Zeg maar.
Tja maar van het hele principe blijft niets meer over. Ik heb deze week mijn NOD en jij in de 2e helft van sept. Dus er klopt helegaar niets meer van
klinkt lekker en gezellig zeg! en leuk dat je de dikke buiken in het echt hebt gezien!! en dat stofzuigen ken ik hoor,... heb er ook twee rondspinnen... en kan eigenlijk wel twee keer per dag zuigen...aangezien er ook nog een mannetje smarties en crackers rondstrooit!
Nee dat is waar, maar ik zit dan wel bij de dinnetjes die ik al ken. En we hoeven niet steeds opnieuw elkaar te leren kennen. Misschien dat de hele maanden weer terug komen. Als ze maar begrijpen dat er geen 600 verschillende dag topics gemaakt worden... Maar dat zal wel teveel werk zijn. Zag er van de week ook weer een paar...
raar he, twee beesten zo snel na elk kaar weg... pfff.. en morgen dus je hsg?...spannend meis, als ik je niet meer mocht spreken..heel veel succes!!!
oh..o.k.. je gaat er dus heel vroeg uit morgen.. nou ik ook...hahaha..zal aan je denken..morgen weer werken!! pfff...even zin maken hoor!
Dat snap ik, maar ik klets hier inmiddels zo lang dat ik dinnetjes in alle nod topics heb die ik graag volg vandaar.
Hebben jullie dat ook weleens..... Omdat ik zo slecht heb geslapen afgelopen twee nachten, dan val je in slaap en dan ga je dromen.... had gedroomd dat mijn mannetje mij had verlaten en mij achterliet met onze zoon en met mijn wens voor een tweede.....het was zo realistisch Dat ik...toen ik wakker werd eerst eens heel goed moest nadenken...werd gewoon heel erg verdrietig wakker.... was vanmorgen nog boos op hem....... hij moest erom lachen....NOU IKKE NIET!:x
creamcrackers zijn inderdaad aanraders!! evenals die gezouten toostjes...zout doet het goed voor mijn misselijkheid...wie weet helpt het jou ook? en karnemelk... en geroosterd brood met tomaat en peper en zout...hahaha...nou da's dus ongeveer mijn menu...hihihi sterkte meis!!
lastig is het he meis... kan ik me goed voorstellen hoor.. hier leek ook iedereen zw toen het bij ons niet zo snel ging.. probeer het los te laten.. het is niet goed voor je jaloezie! iAl is het heel menselijk natuurlijk...Ik wens echt dat je snel zwanger bent meis!! dikke knuff!!
oe da's inderdaad heel erg dubbel!..pfoe he.. ik werk zelf in de zorg en maak regelmatig abortussen, afstand van kinderen en gezinnen mee waar je kids ook niet graag zou zien opgroeien.. is inderdaad heel dubbel als jij dan graag zw wilt worden en het lukt niet.. nog ene knuffie dan?
nog ene knuffie met ingef voor het slapen gaan zullen schapen tellen worden zo kwaad ben ik eigenlijks en potje bleren pffff...