Wij gaan even naar opa en oma, en heel even naar de action en dan een middagdutje doen, de kleine dan en ik lekker hier rond kijken Tot straks allemaal! Succes iedereeeeen!!!
Vanavond bloed prikken aangezien de ha een spoed had. Maar is niet zo erg. Heb nog niet bijgelezen ga zo ff doen. wilde het alvast even melden. Senna Gefeliciteerd! Liane fijne dag vandaag! Wolfje...het kan zijn dat je gewoon je ei krijgt indd en je cyclus weer normaal 28 dagen is....
Morgen vroeg om 9 uur kan ik dan al bellen In principe ook vroeger maar hou me liever aan de spreekuur tijden. Ben wel nieuwsgierig
Heb zelf nog steeds het ongi gevoel en draaierig en misselijk. Nu wel goed geslapen zelfs 8 uur aan een stuk zonder wakker te worden maar ben nog doodop. Zit nog met prikkende ogen te werken. Oh internet doet het ook weer....ben zelf maar eens op onderzoek uitgegaan en lag wel degelijk aan de verbinding. Draadloos aangepast, andere kabels en modem resetten en ook in een ander stopcontact enz. Halve avond mee bezig geweest maar doet het weer (en dan te bedenken dat Telenet me probeerde een nieuwe powerline aan te smeren en me vertelde dat mijn pc stuk was :s )
Krijg nu alleen wel de neiging om opnieuw een test te gaan kopen, maar doen we maar even niet....zal dat wel pas donderdag bij de vakantieboodschappen doen (als dat nog nodig is)
hihi ja dat zou ik ook hebben hoor .. en internet .. tja als ze er maar geld uit kunnen halen goed dat je het zelf hebt kunnen oplossen ! technicus
Zoooo ook weer wakker. Was vannacht weer 3 uur, maar ben er om 10.30 toch maar uit gegaan... @lydia, zo'n vriendin had ik, die wilde alles beter dan ik, alleen was ik door stomtoevalligheden overal sneller mee en beter in haar ogen (wij konden huis van mans vader kopen (boerderijtje) en ik had eerder een goeie vaste baan zonder diploma) en toen ineens hoorde ik niets meer van haar. Totdat ze een kind kreeg en kreeg ik ineens een kaartje... Wilde ze even laten weten dat zij het nu toch beter heeft dan ik.... Dus toen wij gingen trouwen heb ik uit nijd haar ook een kaartje gestuurd ghe ghe... @senna succes met je HSG, hoop dat het meevalt @sammie, hmmm lekker taart, en hoe voelt dat om een jong broekie te zijn geworden. hahaha. Voel me zo oud hier, ben ook al 31.... Bijna bejaard... Hoop dat je gyn beetje lief tegen je doet en je een leuk kadootje geeft voor je verjaardag. @wolfje, toe maar ook nog naar walibi belgie, ook nog naar een pretpark in frankrijk? Heb je bijna heel europa gehad. @steffie oooeeeehhh spannend, ben wel benieuwd hoor... @ verder weet ik het niet meer. Volgens mij hebben jullie niet veel meer verteld...
Heb je al met je beebje gepraat over het afscheiden van de HCG??? Zo ik ff doen, dan heb je donderdag de test niet nodig... Hihi
lindanna , ohh fijn ja zo'n vriendin .. en dan ook nog een kaartje sturen ! biatch ! ( die vriendin ) haha maar had dan dat kaartje lineareta de prullenbak ingegooid en niks meer laten horen ) achh jaa ! 31 phoee moet ik nog even hoor ik word in november 24
Nee ik had zoiets van laat ik de betere zijn en laat ik ook gewoon een kaartje terug sturen. Dat had ze namelijk niet verwacht. Hihii... Denk doet gewoon net alsof ik heel goed ben van binnen. Dan is zij degene die zich lullig voelt. Ja jullie zijn allemaal broekies, ik voel me ook echt oud af en toe. Moet ook zeggen dat toen ik las dat jullie allemaal voor je 20ste of 22ste moeder wilden worden ik zoiets had van. Hmmm en dan kom ik door de bocht. Ik wilde namelijk pas op mijn 32ste moeder worden, maar doordat ik nu in 2 jaar tijd 2 keer geopereerd ben aan mijn rug had ik zoiets van als dit zo doorgaat dan mis ik die 32 en dan word ik te oud... Hihi Dus nu maar proberen dan...
ja iedereen heeft zo zijn redenen .. ik had vanaf mn 18e al dat ik graag kinderen wilde.. misschien ligt dat er ook aan dat mn moeder ook 18/20 was toen ze mn zus en mij kreeg ( heb ook nog zusje / broertje ) ik weet t niet ..