Ooh zie er nu al tegenop om vanaf eind volgende week met condooms te moeten kloten. Man zegt dan slaan we toch over die week, maar ik heb dan de meeste zin dus dat gaat hem niet worden. Hiihi zie ons nu al liggen... Geklungen met die apparaten....
ohhh linda wij hadden ook echt een HEKEL aan die dingen... hebben ze denk 3 keer gebruikt en toen niet meer ) zijn vanaf ons 16e bij elkaar
Ja maar volgens mij is dit dus achterhaald. Er stond vorige week ergens in een krant of op internet (stom dat ik niet meer weet waar) dat dit nu niet meer geldt. En dat je het dus het beste iedere dag kunt doen. Onderzoekje in mijn link zegt dat ook. Zal nog eens verder zoeken. Wil dat artikel vinden.
Thanx Lydia! Dus na een positieve ovulatietest springt je ei tussen de 24 en 36 uur. En na het springen moet ie binnen 24 uur bevrucht worden. Dat is dan ehhhhh na een positieve ovulatietest nog 3 dagen door klussen.
Iedere dag seks verbetert spermakwaliteit - Nieuws - Gezondheidsplein.nl Verbeter de kwaliteit van je sperma - Seks & relatie - Man - dokterdokter.nl Goed Gevoel Sekstips - Elke dag seks zorgt voor beter sperma (911072) Dagelijks seks voor beter sperma - DokterWiki Forum Oke is dus vorig jaar al ontdekt.... Maar denk dat het nog wel zal gelden... Heb 73000 artikelen erover gevonden....
Hmmmm elke dag seks, dat wordt nog wat. Ik heb namelijk als bijwerking van medicijnen veel minder zin in seks......
Of niet haha. Nee die van mij heeft daar allemaal niet zo een problemen mee. Maar gemiddeld een drie keer per week of zo nu we zwanger willen worden. Rond ei dagelijks maar het dan wel evengoed gezellig maken. (hij houdt allemaal niet bij hoe de cyclus en zo zijn) en inderdaad Lindanna....ik heb dan ook altijd meer zin hahahaha
haha fer noemt het : '' zullen we baby maken schatje? '' ipv lekker sexen maar dat is het wel hoor .. als we geen zin hebben dan ook niet ( oke soms wel als ik echt om de dag van mn ei zit ff snel )
ik vertel het ook niet tegen de mijne als we rond mijn ei zitten. Anders krijgt ie spontaan een slappe