Achja, t is ook geen straf hoor. Maar kom nu eenmaal niet zo snel in de mood zech maar. Maar zwanger worden doe je eenmaal wel met z'n tweetjes en dr is in eerste instantie seks voor nodig haha. Maar de komende die dagen wordt het nog feest hier haha!
Wij moeten nog leren (na 9 jaar) om onze behoeftes aan elkaar af te stemmen. Ik heb vaak zin als hij geen zin heeft en andersom. Schiet lekker op dan. hahaha.. Maar rond eisprong komt het vaak wel samen. Maar daar om heen is het altijd een gedoe... Hebben nu ook al tijd geen seks meer gehad. Had niet zo'n zin na nega test. Maar nu des te meer. Dus bloed be gone en hoppa.... Wel ff condooms kopen eerst. Hihi
Djuuzi ik herken dat wel trouwens. Ik heb heel lang anti-depressiva geslikt (borderline) nu er al een paar maanden vanaf (werd er nog downer van) en mijn seksleven is weer een openbaring geworden. Maar zoals je zegt, als je zwanger wilt raken zal je echt soms even zin "moeten" maken zeg maar.
Ik had dat toen ik aan de prikpil was. Hij moest echt zijn best doen om er wat van te maken. en als ik het te lang vond duren dan moest ik mezelf er mentaal echt op voorbereiden om er zin in te krijgen. Dat werkte op zich wel hier...
Nou ga ze iig wel halen en dan zie ik wel. Of we ze gaan gebruiken of niet. Hahaha. En of dat goed gaat... Ben benieuwd.
ach gewoon ff in alle condooms een gaatje prikken nee grapje .. gewoon ff kijken wat je zelf t beste vind/wil ..
Oke geef mezelf even schop onder mijn kont en ga boodschappen doen en daarna ff stofzuigen en boven de boel in orde maken. Kamer even opruimen en stukkie schilderen.... Tot straks. (waarschijnlijk tot zo na het boodschappen) *is totaal niet verslaafd hoor*
Ik vind het echt zooooo moeilijk, maar ja als ik over 6 weken weer bij de gyn sta is het ook zo lullig niet??? Moet je dan zeggen. Euuuh vergeten. Of hmm had het niet goed begrepen.
Ben mezelf elke 10 min een schop aan het geven. Werk schiet niet op (waarom werk ik met de pc?????) Ach dadelijk ff boodschappen doen, geen zin. En dan koken, geen zin. En dan weer even werken, geen zin. Dan naar de HA ook al geen zin. Heb zo een geen zin dag hahaha
Hey meiden met kids, geven jullie wel eens nutricai of olvarit of bambix aan de kleintjes? Sparen jullie de streepjescode's? Mag ik vragen of als jullie het geven en niet sparen ik ze kan krijgen? Ben voor korting aan het sparen..maar omdat ze geen potjes meer eet blijf ik hangen op 25 euro en wil graag iets waar je 40 euro korting op kan krijgen..dus nog 3 volle kaarten van 20streepjescodes te gaan..... En alleen met bambix eens per 4 maanden kom ik er niet erg hard hahaha. Denk aan mij??
Hier nooit potjes willen eten. Althans de twee jongsten niet...sorry. Bambix krijgen ze van eigen merk. Kan wel eens aan mijn schoonzusje vragen. Laat het wel weten.
Nou ben weer terug. Heb de condooms in huis dus als we klaar zijn met bloeden kunnen we gaan oefenen. Heb een doosje van 12 gehaald. Kunnen we ze na die week ook nog gebruiken als balonnen. Hihi... Hond is helemaal van het padje. Heeft van mij wat lekkers gekregen en dat snapt hij niet, dus loopt nu met het ding in zijn bek te piepen en mij wanhopig aan te kijken... Heb hem al verteld dat hij het kan eten, maar snapt er geen drol van. Als hij niet uit kijkt eet zo de andere hond hem op...
zoo zolder opgeruimd . gedouced , was gedaan , logeer/katten kamer opgeruimd/gedwijld ... en nu dacht ik ff hier kijken zijn er maar 3 berichten bijgekomen ga zo nog maar wat doen dan