haha dank je! Lief van je Ik ben ook echt supersuperblij Nu nog even dat gesprek...hoop dat dat goed gaat laat ff weten hoe het ging
oehhh ging ik net te vroeg ! super musty een mooie echo !! * pikt nog snel wat HCG mee! oh senna fijn om te horen dat de HSG goed was ! (en gelukkig viel de pijn dus uiteindelijk wel mee ! ) leeftijd : scheelt ookwel denk dat fer en ik al vanaf onze 16e bij elkaar zijn .. lindanna , ben benieuwd bij de internist.. haha jessie , ja schraal zaldie worden nee grapje maar vandaag toch maar wel geklust ( net kwam mannetje uit werk en zei dat we toch maar even kindje gingen maken !haha ) BB hoeist met u
zo..weer helemaal bij...manlief kookt...-lees, bestelde spare-ribs-.. fijn zo'n kok!! verder moe...lange dag, ben pas sinds 6 uur thuis..pfff... maargoed, morgen lekker daggie vrij...goed geregeld toch? jullie allemaal lekkere dag gehad?
ik heb vrijwel niks uitgevoerd... beetje gepoetst/gewassen . en ga nu bbqén met vrienden ! byee girlls !! x
Ja ik wil het echt wel weten hoor. Hoe het gesprek is gegaan. Gaat vast goed. Je weet iig waar je mee bezig bent. Ga hard voor je duimen...
Goed hoor, vandaag wezen knolhobbelen op het paard van mijn vriendin. Heerlijk was lang geleden. En met u? Goed aan de klus las ik. Verder nog niets teruggelezen heeft er iemand een up-date?
Goeieavond allemaal! Senna goed nieuws! Paloe ik duim voor je! Leeftijd, ik was 19 toen ik beviel van me meisje maar bijna 20, maar was op me 17e al het huis uit
Da's ook jammer, van alles getikt is het weg.... Euuhm update Sammie gaat de molen toch verder in. Nog 1 iui geloof ik en dan IVF. Senna heeft HSG doorstaan was allemaal goed moet nu morgen terugkomen voor echo om te kijken naar springende eieren. Verder weet ik het niet meer... Oh ja ik mag morgen bellen voor doorverwijzing naar internist voor schildklier.
Thanx! Sammie fijn dat je toch verder kunt en nog gefeliciteerd met je verjaardag! Senna heeft de hsg proef doorstaan en met vlag en wimpel geslaagd! Lin, hopelijk kan je snel bij de internist terecht! Ik ga even wat koken, man vraagt of er vandaag nog eten op tafel komt. Tot later
hey, Sammie van harte gefeliciteerd @ senna super dat het goed ging met de hsg, goede uitslag. @ hier achter de tepels vet veel pijn. af en toe wat beroerd. mja geef nergens meer hoop op. zie het maandag wel