ja echt balen, maar niks aan te doen... maar ben nu nog ongi, maar hoop morgne niet meer en dan weer om de dag klussen... s6
Sorry, wil iemand mij op 13 september zetten ? Had me even vergist 30 augustus (CD13) pregnyl (waarschijnlijk) 31 augustus eisprong(CD14) LF van 12 dagen. beginnend op 1 september. En 12 september dag 26 van 26. Dus 13 september is NOD En 8 september terug van vakantie Daarna 5 daagjes wachten tot testen (of 3 dagen, 2 daagjes eerder testen)
Hoi meiden, ik zit zelf in de groep 16-31 aug, maar ben zo benieuwd hoe het bij jullie is afgelopen met de score van roze....
Hai Allemaal, daar was ik weer, wat is het hier gezellig druk aan het worden zeg. Nog een paar daagjes dan mag ik weer flink aan de klus Op 1 september mijn NOD, ik zit dan in Italie. Het zou zo leuk zijn als het dan raak zou zijn!!! Ik duim voor veel ROZE voor iedereen en ook mezelf natuurlijk xxx Jozien
BB10, zit een beetje in het zelfde schuitje als jij, ook die volgorde van onderzoeken alleen is het zaad van mn vriend van mindere kwaliteit (minder en minder beweeglijk) maar niet dramatisch slecht aldus de gyn... Heb HSG gehad en moest ook 3/4 rondes afwachten, we starten na deze ronde met IUI! Vind het wel erg spannend!!
Veel plezier in Italie waar precies ga je heen??? IK ben pas terug van het gardameer... Liefs en duim voor je rose!
Wij gaan naar Caorle ligt vlakbij Venetie... heb er zo'n zin in, hopelijk kan ik mijn man verrassen in venetie met een positieve test En bedankt voor het duimen
oh venetie zo mooi, zijn wij ook geweest, super!!! echt romantische alleen jammer dat er op het san marco plein een heel podium is opgezet en er wat dingen in steigers staan... veel plezier!
o das inderdaad jammer van die steigers, maar het zal vast nog wel mooi zijn! Een dat plezier zal wel lukken nog even 2 weekjes werken:x
Hey meiden, ik verwacht vanavond of morgenmiddag een positieve ovulatietest Gisteravond geklust, maar als ik vanmiddag een positieve test heb, kan ik dan het beste vanavond en/of morgenavond klussen?
Hoi Nana! Ik zou gewoon lekker 2 dagen klussen Heb al in meerdere topics gelezen dat meiden zwanger zijn geraakt door het op beide dagen te doen, succes!!!
nou senna das fijn ! en snel toch hier naar de doc geweest ( die vervanger ) en stuurde me naar een standaard verhaaltje door ze was maar aant praten en praten en ik maar zeggen van ja maar ja maar .. en toen zei ze '' ja ik weet dat je doorgestuurd wilt worden dat doe ik ook wel maar laat me even mn verhaaltje doen '' haha .. net naar t zieknhuis geweest en mag 10 september komen dus valt nog wel mee .. ! ( hopen dat mn NOd net daarvoor nog is )