NOD 1-7 april 2020

Discussie in 'NOD forum' gestart door Snoozey, 3 mrt 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovey

    Lovey Actief lid

    2 mrt 2020
    494
    370
    63
    Vrouw
    Vanmorgen zelfde temp als gisteren, dus niet verder gezakt! Ook niet meer omhoog. Maar dat hij niet gezakt is geeft mij hoop. En hij is nog steeds 0.4 hoger dan basaal. Vind het wel heel spannend worden nu! Mijn nod is wel opgeschoven volgens mij, omdat m'n eisprong eerder kwam. En als m'n lf weer 10 dagen is, dan is zondag al m'n nod!! Besef ik mij nu ineens!
     
    CupCake25, Talithaaa en Secret Promise vinden dit leuk.
  2. Mama to B

    Mama to B Fanatiek lid

    22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    Spannend hoor! Wanneer wil je gaan testen?
     
  3. Lovey

    Lovey Actief lid

    2 mrt 2020
    494
    370
    63
    Vrouw
    Weet het niet... Ik wil eigenlijk zondag afwachten. Zeker na die vals positieve test. Maar mijzelf kennende liggen die testjes daar in de la te wachten met een hele grote pijl erboven. En is er steeds een stemmetje dat ik moet testen:roflmao:
     
  4. Kitbe

    Kitbe Niet meer actief

    Owww dus dat stemmetje bestaat echt? Ik dacht dat ik die alleen in mijn hoofd haalde :roflmao:
     
    Lovey en Talithaaa vinden dit leuk.
  5. haileybaby

    haileybaby Fanatiek lid

    8 jun 2012
    2.040
    2.220
    113
    Vrouw
    leidschendam
    Hahaha die stemmetjes ken ik ook. Gelukkig ben ik vaak slecht in luisteren. Dus wie weet kan ik dat stemmetje wel verslaan.
     
    Lovey vindt dit leuk.
  6. Wensje2014

    Wensje2014 Fanatiek lid

    16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    Heb alles gelezen, maar het lukt me niet om te reageren. Ik was wel begonnen met temperatuur meten. Maar vaak de ochtenden al een uur onrustig doordat de jonsgte steeds wil drinken, dus im heb het maar los gelaten.
    Deze cyclus ineens wel weer wat duidelijker vruchtbaar slijm en zere tepels. Wordt weer steeds erger. Dus denk dat er weer een eisprong is geweest. Eergisteren gezellig gehad. Twijfelde of gisteren of vandaag nog zou kunnen helpen. Maar weet het niet goed.
    Het wordt dan zo moeten.
    We wachten het maar even af. Weet nirt goed ol welke dag ik zit. 1 dpo of mogelijk al 2 dpo of vandaag wel eisprong. Dit keer amper pijnklachten behalve dus de zere tepels met voeden.

    Nod blijft dit keer voor mij staan. Dus ik zet mezelf op het wachtbankje.

    Wat spotting betreft, mijn vorige cyclus had ik op cd 13 en 14 bloed en ik dacht op 2 dpo begon roze afscheiding en bruin. Mega kramp maar menstruatie leek het toch niet. Uiteindelijk wel. Blijft een rare cyclus. Ovulatietest laat positief en toch moet eisprong eerder geweest zijn gezien menstruatie.
    Ik ben benieuwd hoe het nu is. Dat de gezelligheid eergisteren voldoende is.
     
  7. Wensje2014

    Wensje2014 Fanatiek lid

    16 okt 2013
    1.325
    670
    113
    NOD-lijst 1 t/m 7 april






    ♡♡♡♡


    1 april (4)

    Snoozey - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6
    Frieke - 29jaar - 2e kindje - ronde 4 met **
    Babje - 24 jaar - 3e kindje -
    Kitbe - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3


    2 april (4)
    Lovey - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3
    CupCake25 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3

    Ferrla - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3
    Seabert1 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 (na ma)

    3 april (1)
    VroegeLente - 30 jaar - 3e kindje - ronde 9

    4 april (2)
    Iemand1991 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 18?
    Wendy041085- 34 jaar- 3e kindje (1e kindje nieuwe partner)- ronde 2

    5 april (3)
    Wensje2014 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6
    Mama to b - 28 jaar - 2de kindje - ronde 6
    Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2


    6 april (2)
    Belle - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7
    Talithaaa - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 (2 na ma)

    7 april (1)
    Haileybaby - 32 jaar - 3e kindje- ronde 1 na pauze

    Totaal (17)
    Wachtend op de eisprong (7)
    Wachtbankje (10)
    Zwanger (0)
    Ongesteld (0)

    ♡♡♡
     
  8. Afr2310

    Afr2310 Actief lid

    8 feb 2020
    224
    222
    43
    Vrouw
    Hallo allemaal,

    Ik wil ook graag meeschrijven deze ronde. Mijn nod is 4 april..

    Ik had afgelopen vrijdag en zaterdag een positieve ovulatietest, zondag weer negatief. Ik heb volgens mij mijn eisprong op zaterdagavond gevoeld, maar de dagen ervoor en erna wel wat last van krampjes en steekjes gehad. Nu op 5dpo en nergens last van. Wel een blaasontsteking helaas..
     
    Lovey en Talithaaa vinden dit leuk.
  9. Wensje2014

    Wensje2014 Fanatiek lid

    16 okt 2013
    1.325
    670
    113
  10. Kitbe

    Kitbe Niet meer actief

    @Afr2310 Welkom!

    @Wensje2014 Welkom op het wachtbankje, dat we over twee weken maar roze mogen kleuren :D

    Ik heb een enormeeeeee testdrang. Zit nu 9/10 DPO, maar voel nog steeds vrijwel niks. Ik denk dat ik zo vaak aan de borsten pluk dat ze daardoor gewoon beurs zijn en daardoor wel wat voel als ik maar hard genoeg druk :roflmao:. Verder heel af en toe een klein steekje, weet niet waar, want ik voel nou nooit of het darmen zijn, maag of wat anders en een steekje kan altijd wel eens denk ik dan. Zo kreeg ik vorig jaar pijnstilling die last van de maag kon veroorzaken, dat heb ik gemerkt, maar wist niet aan de pijn te herkennen dat het mijn maag was :oops:

    edit: Ow ja heb wel zo nu en dan vlagen van jeuk aan de borsten, maar dat heb ik wel vaker eens met periodes, ook toen ik nog aan de pil was.
     
    Wensje2014 en Lovey vinden dit leuk.
  11. Mama to B

    Mama to B Fanatiek lid

    22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    ohhh klinkt toch wel spannend vind ik. Tot wanneer kan je denk je vol houden om niet te testen :p:rolleyes:
     
  12. Kitbe

    Kitbe Niet meer actief

    Mijn streven is toch woensdag na mijn NOD, nu nog zien of ik dat vol ga houden :$
     
    Wensje2014 en Lovey vinden dit leuk.
  13. Lovey

    Lovey Actief lid

    2 mrt 2020
    494
    370
    63
    Vrouw
    Ik hoop het ook! Duim voor je!

    Welkom! Beterschap met je blaasontsteking, niet fijn!

    Hahaha niet gek dat ze beurs aan voelen als je elke keer aan zit te plukken. Wat spannend allemaal! Ik duim voor je!

    @Mama to B hoe is het met jou?
     
    Wensje2014 vindt dit leuk.
  14. Lovey

    Lovey Actief lid

    2 mrt 2020
    494
    370
    63
    Vrouw
    Ik ben natuurlijk weer dom geweest en heb getest vanmorgen, negatief. Weet dat het niets zegt maar haal wel weer van. Pfff hoop dat ik het vol houdt tot zondag. Neem het mij stellig voor elke keer na de negatieve test, maar merk dat ik met klachtjes al weer denk aan de volgend test..:rolleyes:
     
    Wensje2014 vindt dit leuk.
  15. Seabert1

    Seabert1 Actief lid

    18 jul 2017
    437
    271
    63
    Vrouw
    Heel herkenbaar helaas :$
    Ik ga zondag ook testen. Ik heb ook al een test verprutst. :|
     
  16. Lovey

    Lovey Actief lid

    2 mrt 2020
    494
    370
    63
    Vrouw
    Ohh en wat is jouw nod? Zo idioot eigenlijk hè wat is nu 2 dagen? Maar toch 2 hele dagen:eek: is echt te lang voor dit soort dingen:roflmao:
     
    Wensje2014 vindt dit leuk.
  17. Seabert1

    Seabert1 Actief lid

    18 jul 2017
    437
    271
    63
    Vrouw
    Ik denk dat de 18e mijn ei gesprongen is. We hebben alleen niet heel goed geklust, omdat we het toch ook wel een gekke tijd vonden. Maar een week later had ik daar toch wel super veel spijt van,.. Het is zeer welkom. En ook juist nu een positieve afleiding.
    Helaas schat ik de kans niet heel hoog in,.. Maar ik ga het zien. Nog ongeveer 38 lange uren,.. :eek:
     
    Talithaaa vindt dit leuk.
  18. Lovey

    Lovey Actief lid

    2 mrt 2020
    494
    370
    63
    Vrouw
    Zal je net zien, die ene keer sexen is het! Hoop het voor je! Mijn ei was ook de 18e! Zo spannend!!!
     
  19. Kitbe

    Kitbe Niet meer actief

    Oww mijn ei was vermoedelijk ook de 18e, dan zou ik zondag wel mee kunnen doen ipv tot woensdag wachten :roflmao:

    Volgens mij is het toch niet beursigheid die gevoeligheid die ik nu heb, ben benieuwd. Wilde eigenlijk voor NOD alleen testen bij eventuele duidelijkere "symptomen".
     
  20. Mama to B

    Mama to B Fanatiek lid

    22 sep 2015
    1.408
    1.175
    113
    @Lovey lief dat je vraagt. Lees dit keer wat meer van de zijlijn. Merk dat ik deze ronde rustig eronder ben, tot nu toe nog geen testdrang! Wel af aan t wachten of ik duidelijke pms klachten krijg of niet. Me lichaam verteld me iedere ronde best veel en weet ondertussen dat het niks met zwangerschap en alles met menstruatie te maken heeft. Ik zag dat jij al was bezweken en toch hebt getest. Zo herkenbaar, gebeurd mij op het einde ook iedere maand :oops: ! Wel balen dat je er nog niks op zag :( maar nog vroeg natuurlijk! Hoe is het met je temp ondertussen?

    @Kitbe en @Seabert1 spannend weekend voor jullie! Ik ga voor jullie duimen!

    Hier weet ik niet zeker wanneer mijn ei is geweest. Positieve ovulatietest op vrijdag, alleen maandag pas ovulatiepijn. Kan ook wat anders zijn geweest, maar normaal ben ik standaard 14 dagen na die pijn ongi. De afgelopen maanden kwam de pijn op dezelfde dag als mijn positieve ovulatietest. Is toch wat hè dat vrouwelijk lichaam. hadden ze maar van die cameraatjes, waarbij je kon zien wanneer je ei zou springen/bevruchten en nestelen :roflmao: #controlfreak
     
    Wensje2014 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina