Ik zit inmiddels op 9dpo. Deze maand eigenlijk nergens last van gehad, gisteravond wel wat lichte krampjes/zeurend gevoel en een paar steekjes, maar nagenoeg niets vergeleken met andere cyclussen. Ik heb er niet echt een goed gevoel over helaas!
Ahh zo balen meid! Ah duim nog héél hard voor je! Je maakt het zo spannend!! Bij mij was hij ook een paar dagen lager.. Ik hoop het zo voor je!
@JONI, wat vervelend van de negatieve test @Kitbe, mijn vorige cyclus mega kramp, dus ik dacht ongesteld worden. Er zette helemaal niks door. Dus ik kreeg steeds meer hoop. Maar kramp nam toe. Maar dagen later ook helder rood. Maar minder hevig dan andere cyclussen. Deze cyclus eigenlijk tor dusver weinig tor geen pijntjes. Er is geen touw aan vast te knopen. @Talithaaa ik duim voor je! Hier vanmorgen temperatuur omhoog. Maar is volgens mij niet betrouwbaar. Jongste veel wakker vannacht. Dus ik heb een hoop liggen draaien. (Slapen in een familiebed dus ik hoef mijn bed niet uit.) Deze cyclus is temperaturen sowieso niet goed gelukt. De zere tepels met voeden is weer zo goed als voorbij. Geen idee of dat een goed teken is. Ik ben bang dat het weer niet gelukt is en toch hoop ik zo dat het dit keer wel gelukt is.
Ik heb vandaag getest zoals sommigen misschien in een ander topic hebben gezien... 9dpo en lijk soms een heel licht lijntje te zien. Iemand bekend met deze sensitesten? De streepjes verschenen wel binnen de afleestijd.. zijn twee verschillende testen.
Heb je een foto van iets dichterbij? Volgens mij is sensitest wel betrouwbaar. En als je hem zelf ziet binnen de afleestijd, dan zal het vast wat zijn . Spannend hoor!
Nou hier komt een fotoshoot haha.. Maargoed, 9dpo vandaag dus op een later moment nog maar eens testen.
Sorry voor de details vandaag 6dpo en heb me toch last van winderigheid. Weet dat het niks zegt maar valt gewoon op
Dat is nog wel een stuk korter dan ik had. Ik zat op 10/11 DPO , vorige keer ook. Denk toch dat ik me aan temperaturen ga wagen. Hoop voor jou dat de temperatuur toch stabiel blijft. Echt die cyclussen zijn zo lastig inderdaad.. Vorige cyclus met ongesteldheid zo'n kramp en zo last van rugpijn, maar ook maar 1 dag echt bloed verloren, daarna nog een dag een beetje en klaar. En nu totaal geen gevoel gehad na eisprong, maar ook niet nu met de ongesteldheid, het is dat mijn tampon elke keer vol zit, maar anders.. Ben benieuwd wat mij volgende cyclus gaat brengen. Ik ga duimen dat het voor je een goed teken is en het wel gelukt is. We hebben nog te weinig roze deze maand hoor Ik ben een enorm slechte tuurder, aan mij heb je niks (ik zie niks sorry, maar dat ligt dus meer aan mij wellicht)
Ben heel benieuwd naar morgenochtend. In ieder geval vandaag niet ongesteld geworden (maar we hebben nog een ruim uur te gaan tot morgen haha). Ben in ieder geval blij dat mijn luteale fase niet nog korter is dan normaal.
Dames, mag ik me hier aansluiten mijn nod is 4 april vandaag 8dpo al sinds 2 dagen menstruatie achtig lichte krampjes en lage rugpijn. Dit had ik helaas vorige ronde ook dus ik weet het niet. Ik wil proberen te wachten tot 4april. Maar of dat lukt hahahha
@Afr2310, ik zie niks. Ik heb altijd een lf van 10/11 dagen. Ik zeg steeds 11, maar meestal 11 dagen na eisprong ongesteld. Een enkele keer is het 12 dpo. Alleen vorige cyclus heb ik totaal geen idee wanneer ei moet zijn geweest. Laat me toch niet helemaal los. Die hele cyclus blijft vaag. Welkom, @Wendy041085
NOD-lijst 1 t/m 7 april ♡♡♡♡♡ 1 april (4) Snoozey - 28 jaar - 1e kindje - ronde 6 Frieke - 29jaar - 2e kindje - ronde 4 met ** Babje - 24 jaar - 3e kindje - Kitbe - 31 jaar - 1e kindje - ronde 3 2 april (4) Lovey - 35 jaar - 3e kindje - ronde 3 CupCake25 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 3 Ferrla - 28 jaar - 1e kindje - ronde 3 Seabert1 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 (na ma) 3 april (1) VroegeLente - 30 jaar - 3e kindje - ronde 9 4 april (2) Iemand1991 - 28 jaar - 1e kindje - ronde 18? Wendy041085- 34 jaar- 3e kindje (1e kindje nieuwe partner)- ronde 2 5 april (3) Wensje2014 - 33 jaar - 3e kindje - ronde 6 Mama to b - 28 jaar - 2de kindje - ronde 6 Secret Promise - 27 jaar - 1e kindje - ronde 2 6 april (2) Belle - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 Talithaaa - 29 jaar - 2e kindje - ronde 5 (2 na ma) 7 april (1) Haileybaby - 32 jaar - 3e kindje- ronde 1 na pauze Totaal (17) Wachtend op de eisprong (7) Wachtbankje (8) Zwanger (0) Ongesteld (3) ♡♡♡♡♡♡♡♡♡
Spannend. Dat zijn de juiste berichten. Bij mij zakt ie juist. Hopelijk ook weer wat omhoog morgen want vandaag 7 dpo.