Ah lieverd, ik snap je zo goed! Ik was 11 weken zwanger en toen kreeg ik de miskraam. Kwam er ook met de echo achter, dat het hartje 2 weken eerder was gestopt. Paar dagen erna begon het vanzelf. We hebben het kunnen cremeren. Dat was wel heel fijn. Nu vind ik ook als spannend! Vraag mij ook af hoe het gaat met de echo's..
Als mijn test straks wat duidelijker is ga ik de vk wel bellen. Ik denk volgende week maandag ofzo als alles goed gaat. Desnoods ga ik in pak met mondkapje erheen haha
Ja mijn grens is morgen.. En dan ergens deze week bellen denk ik.. krijg kriebels van als ik eraan denk
Ahw @Lovey en @Talithaaa lijkt me zo heftig! Zeker bij jullie termijnen. Begrijp jullie angst dan ook goed. Gewoon blijven bellen als je twijfelt, extra echo’s zal wel geruststellend zijn!
Wat een boel geklets haha en wat veel roze ineens op komst @Afr2310 Ik zie hem nu ook, hopen op mooie oploop! @Mama to B Wauw super duidelijk, dikke gefeliciteerd! @Talithaaa Ik ben een slechte tuurder, hoop overmorgen voor jou wat duidelijker, zou echt super zijn! Heftige Lovey en Talithaa, hopelijk dat deze twee goed blijven plakken! Dat is jullie dubbel en dwars gegund. Mijn ongesteldheid is weer zo goed als voorbij. Maakt ook wel onzeker, zaterdagavond beetje bloed verloren. Zondag hele dag niks tot de avond, gisteren hele dag normaal en vandaag eigenlijk na vanochtend niks meer. Het is zo enorm kort en dit keer 0,0 klachten zowel na eisprong niet als nu met ongesteldheid niks. Het enige.. en dat vind ik wel eng.. gisteren bloed uit mijn navel.. Bij Googlen kom ik niet op leuke dingen uit, maar het kan ook een simpele ontsteking in de navel zijn. Nu was die vanaf zaterdag al wat gevoelig, dus hoop maar dat, dat he t
Heb je ondertussen we nog een keer getest? Ik had dat trouwens ook afgelopen mestruatie (niet het bloed in de navel, maar hele korte pijnloze menstruatie). Heb me toen ook gek gegoogeld. Is alleen maar mindfuck
Vanmorgen mijn temp wel 36.8 gebleven. Maar vind het niet echt een zwanger kaartje. Wat vinden jullie?
Dit is pas mijn eerste normale cyclus. Dus dat weet ik niet. Ben al bijna een jaar onderweg. Met veel bloedverlies cyclussen van 30 44 21 en 14 dagen. Nu eindelijk stabiel.
oh klopt ik las wel eens mee in jullie novembergroepje om de tijd door te komen. Je was tijdelijk aan de pil geweest toch? Ik heb zelf nooit getempt, maar flink wat meegelezen hier. Ik ben er bang voor dat als je temp niet omhoog gaat dat meestal geen goed teken is. Maar ik lees ook vaker over een innestelingsdip. Ik denk dat je temp van morgen veel zal zeggen!
Ja klopt. We gaan het zien morgen ochtend. Ik ben nu 8 dpo en hoop toch de 10 of 11 te halen. Dan heb ik iig een kloppende lf etc.
Ik heb een licht positieve test??? Ben benieuwd wachten het nog wel af maar ben wel happy dat eventueel zomaar zou kunnen lukken.
Hallo dames, Na heel lang twijfelen voeg ik mezelf toch maar even toe aan dit groepje als t mag Ik heb 2 dagen geleden een positieve test gehad met de clearblue en de predictor early. Vandaag weer een predictor early en t is ietsjes donkerder denk ik. Maar bij de action test geen oploop waardoor de angst toeslaat. Nod is denk ik 3 of 4 april
Gefeliciteerd voor de gene met positieve test en balen voor de gene die die dat niet hebben veel succes volgende ronde.
Ik heb helemaal niet getest, wilde na NOD, maar werd op 12/13 echt ongesteld (maandag). Maar heb altijd korte menstruatie, alleen normaliter voel ik wel echt wat krampen, niet mega erg, maar wel echt dat ik weet dat er wat gebeurd. Wellicht nu niet, omdat het in de nacht is doorgezet denk ik. Hopelijk is de korte menstruatie niet verkeerd, ik ben dan bang dat er niet genoeg slijmvlies wordt opgebouwd om goed in te nestelen, als er al zo weinig wordt afgestoten. Ik ben een super slechte tuurder, maar hoop dat hij overmorgen mooi opgelopen is. Welkom! En meteen met een positieve est, wauw! Voorzichtig gefeliciteerd. En nu blijven plakken. Lees wel vaker dat oploop soms wat langer bij de en bij de ander duurt, dus hopelijk overmorgen bij Action ook een mooie oploop.
Je hoort wel vaker bij de action test dat die niet bij iedereen mooi oploopt. Die andere test loopt al wel mooi op!